Liiketoimintaprosessien kehittäminen (1 pv)
Kehitä yritystäsi huippuasiantuntijan avulla!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Liiketoimintaprosessien kehittäminen (1 pv)

11.03.2020, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 5 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kerroin juuri esimiehelleni, että olipa innostava kouluttaja ja vielä arkistoinnista/tiedonhallinnasta"

• "Olettepa löytäneet erinomaisen kouluttajan"

• "Kouluttaja on taitava"

Liiketoimintaprosessien jatkuva kehittäminen on tärkeää yrityksille.

Kehittäminen tarkoittaa parempaa laatua, vähemmän kustannuksia ja/tai parempaa asiakaspalvelua.  Prosessien kehittäminen liittyy läheisesti liiketoimintavalmiuksien kehittämiseen eri osa-alueilla.

Esimerkiksi digitalisaation myötä tavoitteena prosessit pitää olla kunnossa ennen digiä. Prosessien kehittäminen on jatkuvaa toimintaa ja edellyttää, että yrityksessä on prosessikulttuuri. Prosessille löytyy tavoitteet ja omistajat. Prosessin omistaja on vastuussa prosessin arvioinnista ja kehittämisestä.

Kenelle

Koulutus on suunnattu yrityksen johdolle ja keskijohdolle sekä kaikille toiminnan kehittämiseen osallistuville henkilöille.

Hyödyt

Saat vinkkejä liiketoimintaprosessien kehittämiseen. Kuulet kärkiasiantuntijan esimerkkejä käytännössä ja saat työkaluja.

Kouluttaja

Jarkko Koivuniemi, Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita yli 20 vuotta eri aiheita eri tulokulmilla. Tällä hetkellä fokus on tiedonhallinnassa, liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologiassa.

08:30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja aamukahvi

09:00 Koulutus alkaa

Toimijoiden tietotarpeet

• Tietotarpeiden kuvaukset eri tehtävissä
    • Roolit ja sidosryhmät organisaatiossa

Palvelujen kuvaaminen ja mallintaminen

• Tavoitetila, prosessit eri tehtävissä
    • Prosessien ja asiakirjojen yhteydet

Arvoa lisäävät toiminnot ja ketteryys

11:30 – 12:15 Lounas

Asiakirja- dokumenttihallinto

• Kirjaamiskäytännöt, hyvän kirjaamisen periaatteet
    • Elinkaaren hallinta

Hyvät käytännöt ja koulutus

Määritykset, pilotointi ja jalkauttaminen

14:00 Kahvi

Fasilitoidu ja organisoidu

• Työvälineet
    • Esimerkkejä

Aikaa keskustelulle

16:00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 11.03.2020

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 25.02.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.