
Liiketoimintaprosessien kehittäminen (2 pv)
17.-18.12.2018, Tieturi Oy, Helsinki
Itsensä kehittäminen , Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen
17.-18.12.2018, Tieturi Oy, Helsinki
Itsensä kehittäminen , Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen
Koulutuksen käytyäsi ymmärrät kuinka liiketoimintaprosessien kehittäminen on osa liiketoiminnan monikanavaista kehittämistä ja strategialähtöistä palvelumuotoilua. Ymmärrät liiketoimintaprosessien roolin yritysarkkitehtuurissa ja miten prosessit tuottavat asiakaskokemuksen, työntekijäkokemuksen ja liiketoiminnallisen arvon.
Koulutuksessa käydään läpi prosessien hallinnan eri vaiheet sekä miten prosessien kehittäminen, mittaus ja seuranta nidotaan palveluliiketoiminnan jatkuvaan kehitykseen ja palvelumuotoiluun. Koulutus koostuu havainnollisista harjoituksista liiketoimintaprosessien kehittämisen eri vaiheista.
Kohderyhmä
Koulutus soveltuu:
Tässä koulutuksessa ei syvennytä liiketoiminnan prosessien mallintamiseen, vaan niiden kehittämiseen.
Esitiedot
Ymmärrys yrityksen liiketoiminnasta auttaa jäsentämään koulutuksessa saatavaa informaatiota.
Palveluliiketoiminnan kehityksessä ja erityisesti palvelumuotoilussa on huomioitava tuleva palvelutuotanto. Prosessien kehittäminen yhdistää asiakaskokemuksen, liiketoiminnallisen vaikuttavuuden ja työntekijätyytyväisyyden. Suurin osa prosesseista yhdistää useita kanavia muodostaen monikanavaisen palvelun, jossa sisäinen tai ulkoinen asiakas ei seuraa ennalta määriteltyä asiakaspolkua, mutta prosessien on silti tuotettava holistinen palvelu kanavaylitykset huomioiden.
Prosessit ovat tapa, jolla ihmiset työskentelevät yhdessä tuottaakseen lisäarvoa asiakkailleen. Liiketoimintaprosessit ovat setti loogisesti toisiinsa liittyviä tehtäviä, joiden avulla saavutetaan määritelty liiketoimintatavoite.
Organisaatiorakenteet ja -rajapinnat vaihtuvat säännöllisesti: rakenteita järjestetään uudelleen, toimintoja ulkoistetaan ja yrityksiä ostetaan. Kuitenkin yritysten liiketoimintaprosessit säilyvät usein suurin piirtein samoina. Pystyäksemme vastaamaan asiakkaittemme ongelmiin tarvitsemme tietyt ydin-, ohjaus- ja tukiprosessit riippumatta niitä toteuttavista organisaatioista.
Sisältö liiketoimintaprosessien kehittäminen -koulutuksessa
Prosessiajattelun taustaa
Strategialähtöinen kehittäminen – palvelumuotoilusta prosesseihin
Yritysarkkitehtuurin rooli kehittämisessä
Prosessien analysointi
Prosessien mallintaminen
Ketterä kehitys
Aikataulu prosessien kehittämisen koulutukselle
Koulutuspäivät klo 9.00-16.00. Aamukahvia tarjolla klo 8.30 alkaen.
Koulutuspaikka:
Tieturi Oy
Mannerheimintie 15
Helsinki
Aika:
17.-18.12.2018
Hinta:
1 550 eur (+ alv 24 %)
Peruutusehdot:
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.
Liiketoimintaprosessien kehittäminen (2 pv)
17.-18.12.2018, Tieturi Oy, Helsinki