Linkedin: Tekoälyllä rikastettu Somemainonta (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Linkedin: Tekoälyllä rikastettu Somemainonta (1 pv)

13.03.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Tekoäly

Saat Ystävänpäiväedun valikoiduista koulutuksista, kun ilmoitat molemmat samalla kertaa samaan koulutukseen viimeistään 16.2.2024 alennuskoodilla YSTÄVÄ24

Vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset.

Linkedin tarjoaa erityisesti B2B-markkinoilla toimivalle yritykselle erittäin houkuttelevia mainonnan mahdollisuuksia. Haluatko oppia tekemään parhaiden käytäntöjen maksettua Linkedin mainontaa sekä hyödyntää tekoälyn mahdollisuuksia mainostamisen apuna?

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa opit Linkedin-mainonnan mahdollisuudet sekä osaat luoda tehokkaita mainoskampanjoita itsenäisesti. Opit hyödyntämään edistyksellisiä kohdentamisvaihtoehtoja sekä tekoälyä osana mainostamisprosessia

Hyödyt:
Opit Linkedin-mainonnan mahdollisuudet ja erilaiset mainostusvaihtoehdot
Opit tekemään tuloksellista maksettua mainontaa Linkedinissä
Opit hyödyntämään tekoälyä osana mainostamisprosessia

Koulutus sopii kaikille, jotka ovat tekemisissä osakassopimusten kanssa erityisesti pk-yrityksissä (ylin johto, osakkeenomistajat, hallituksen jäsenet, pääomasijoittajat). Koulutus sopii myös osakassopimuksia laativille ja niistä aiheutuvia riitoja ratkaiseville juristeille ja asianajajille.

Kouluttaja:
Taneli Katila
, Ideal Digi Oy
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Sopivasti jaksotettu koulutus, sisältö oli timanttinen (tosin paikoin olisi voinut olla syvempääkin mutta ei toki ole mahdollistakaan tuolla aikataululla) ja tekniikka pelasi mainiosti.”
”Antti hallitsi asian hyvin – selkeä esitystapa. Erinomainen kokonaisuus vaikeasta ja laajasta asiasta.”
”Koulutuksen avulla uskaltaa itsekin laatia osakassopimuksen ainakin ns. pienemmissä yhtiöissä kun tietää keskeiset asiat, joista tulee sopia.”

Sisältö:
45 min lounas klo 12 sekä lyhyet kahvitauot

1. Linkedin mainonta osana markkinointia
– Maksettu vs. orgaaninen näkyvyys
– Maksettu mainonta osana sisällöntuotantoa Linkedinissä
– Linkedin mainonnan mahdollisuudet
– Case-esimerkit

2. Tekoäly osana Linkedin mainontaa
– Asiakaspersoonien suunnittelu Microsoft Bing tekoälyllä
– Mainosten suunnittelu ChatGPT tekoälyllä
– Case-harjoitukset ja esimerkit

3. Linkedin Campaign Manager
– Mainostilin perustaminen ja asetukset
– Käyttäjien hallinta
– Case-esimerkit ja harjoitukset

4. Mainostaminen Linkedinissä
– Linkedinin mainosmuodot ja parhaat käytännöt
– Mainonnan tavoitteet
– Mainonnan kohdentaminen
– Budjetointi ja tarjoukset
– Uudelleenmarkkinointi Linkedinissä
– Linkedin Insight Tag
– Mainonnan optimointi
– Mittarit ja seuranta

Etäkoulutus

13.3.2024, klo 12.00-15.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.