LinkedIn ammattiprofiili (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

LinkedIn ammattiprofiili (webinaari)

05.10.2016, Webinaari , Webinaari 30 syyskuun, 2016 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä

Vielä ehdit mukaan Moduuliin 2. – Tunnin tehowebinaari!

Some-webinaarisarjan osa.

LinkedIn on kasvattanut suosiotaan tasaisen varmasti ja tänä päivänä onkin tavanomaisempaa kontaktoitua ”Linkkarissa” kuin vaihtaa käyntikortteja.

Ammattimainen henkilöprofiili LinkedIn:ssä

Voit osallistua molempiin tai vain toiseen – livenä tai jos et ehdi, vaikkapa toisen jälkikäteen tallenteena.

Osa 1. LinkedIn myynnin ja markkinoinnin välineenä

Koulutuksen jälkeen osaat hyödyntää LinkedIniä tehokkaammin omassa työssäsi. Jos  vastaat yrityksesi markkinointiviestinnästä, on sinun hyvä osata luoda toimivia sisältöjä ja myös mainostaa niitä.

Koulutus on sinulle, jos  tehtäväsi on tehostaa yrityksesi myyntiä & markkinointia. Esitietona olisi hyvä olla ymmärrys LinkedInin perustoiminnoista ja oma profiili ainakin tekeillä. Tärkeintä kuitenkin on, että omaat avoimen mielen ja olet halukas oppimaan uutta.

Webinaarin sisältö:

• Yrityksenä LinkedInissä
  • LinkedIn-yrityssivun perusteet
  • Prosessi ja työkalut läsnäoloon & sisältöön
  • Yrityssivun hyödyntäminen ja seuraajamäärän kasvattaminen
  • Showcase-sivu eli miten voit ottaa haltuun kokonaisen aihepiirin?
  • Hyvän sisällön kulmakivet
  • Mainostaminen LinkedInissä: perusmainokset ja markkinoidut päivitykset kohdennetusti
  • Case-esimerkkejä

Aikaa kysymyksille

Osa 2. Ammattimainen henkilöprofiili LinkedInissä

Tule huomatuksi: Brändää itsesi LinkedInissä ja erotu ammattimaisella profiilillasi

• Osaatko hyödyntää LinkedIniä henkilönä?
  • Olla edustava myös yrityksen näkökulmasta?
  • Kaipaatko vinkkejä entistä paremman ammatillisen henkilöprofiilin rakentamiseen?

Koulutus on juuri sinulle, jos haluat panostaa omaan henkilöbrändiisi ja vahvistaa ammatillista osaamistasi verkossa. Saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset päivittämään profiilisi kuntoon ja osaat hyödyntää palvelua eduksesi. Suosittelemme, että koulutukseen osallistujalla on jo LinkedIn-profiili luotuna ja perustoiminnot ovat tuttuja.

Webinaarin sisältö

• Hyvän henkilöprofiilin anatomia ja perusasetukset
  • Pulse-julkaiseminen eli miten päästä esille asiantuntijasisällöllä?
  • LinkedIn verkostoitumistyökaluna
  • LinkedIn ryhmät ammatillisissa keskusteluissa
  • InMail-toiminto kontaktoinnin ja myynnin välineenä
  • Case-esimerkkejä

Aikaa kysymyksille

Kouluttaja

anu laitila

Anu Laitila on sosiaalisen median asiantuntija ja Grapevinen koulutuspäällikkö.

Anu on digitaalisen markkinoinnin ja median ammattilainen yli 10 vuoden kokemuksella. Hänelle on kertynyt työkokemusta niin Suomessa kuin ulkomailla mediatoimistoista mediataloihin. Anun intohimoja ovat mm. sosiaalinen media, urheilu ja valokuvaus. Koulutukseltaan Anu on mediatekniikan insinööri.

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Aika ja paikka:

29.9.2016 klo 9.00 – 10.00 webinaari LinkedIn myynnin ja markkinoinnin välineenä

5.10.20106 klo 9.00 – 10.00 webinaari Ammattimainen henkilöprofiili LinkedInissä

Webinaarikoulutuksen yhteishinta (molemmat osat):

197 € (+ alv 24 %) / hlö, pitää – sisällään tallenteen ja koulutusmateriaalin

Yksi moduuli: 127 € (+ alv 24 %) / hlö, pitää sisällään tallenteen ja koulutusmateriaalin.

Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Muut tiedot-kenttään, jos osallistut vain jompaan kumpaan osioon.

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, sinä päätät – tallenteen voit seurata ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.