M365 dokumenttien hallinnan syväsukellus (1/2 pv)
IITC järjestää nyt koulutuksen:

M365 dokumenttien hallinnan syväsukellus (1/2 pv)

03.10.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 31 toukokuun, 2023 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Tässä puolen päivän mittaisessa tehokoulutuksessa unohdetaan perusasiat kokonaan. Kyllä, luit oikein. Ei kerrota dokumenttien hallinnan tarkoitusta ja perusominaisuuksia. Ei katsota markkinatilannetta eikä potentiaalisia ohjelmia dokumenttien hallintaan. Ei.

Tässä koulutuksessa sukelletaan suoraan syvään päähän ja keskitytään niihin vaativimpiin dokumenttien hallinnan ominaisuuksiin Microsoft 365 -palvelussa. Siis niihin toiminnallisuuksiin, jotka monesti jäävät ottamatta käyttöön. Tämä syväsukellus on tiivistetty puolen päivän mittaiseksi, jotta päästään välilä pinnalle ottamaan happea.

Koulutuksen osallistujilta odotetaan Teamsin ja SharePointin perusasioiden osaamista sekä dokumenttien hallinnan perusteiden tuntemista. Taustatiedoiksi käy hyvin esim. jokin seuraavista koulutuksista tai vastaavat tiedot kokemuksen kautta hankittuna:
– Microsoft Teams – dokumenttien hallinta
– SharePoint vs. M-files dokumenttien hallinnassa

Koulutusmateriaali:
Osallistujat saavat koulutusmateriaalin itselleen pdf-muodossa (laajuus noin 40 sivua).

Kouluttaja
Juha Anttila
, IITC.

Sisältö:
Koulutuksessa käydään läpi mm. seuraavat asiat dokumenttien hallinnan näkökulmasta:

– Metadatan hallinta (Content types, Managed Metadata, Lookup Lists)
– Käyttöoikeudet (Folder / File level permissions & automation)
– Tiedon hallinta (Retention labels and policies, Records Management)
– Tiedon suojaaminen (Sensitivity Labels, ML Rules, Data Loss Prevention)
– Työnkulut ja hyväksynnät (Power Automate)

Online-koulutus

3.10.2023, klo 8.30-12.00

Laskutamme koulutuksen etukäteen ilmoittautumisen saatuamme. Voit peruuttaa osallistumisesi maksutta vielä 30 vrk ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen emme palauta osallistumismaksua, mutta voit vaihtaa tilaisuuden osallistujan tai siirtää osallistumisen seuraavaan tapahtumaan.