Maankäytön webinaarisarja kevät 2022 (3 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Maankäytön webinaarisarja kevät 2022 (3 pv)

15.02.-08.06.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 1 huhtikuun, 2022 Sampo Korppoo

Lakitieto , Rakentaminen , Ympäristö

Maankäytön webinaarisarja syventyy maankäytön ajankohtaisiin juridisiin kysymyksiin. Kolmiosainen sarja käy läpi maankäytön ja rakentamisen uudistuvaa lainsäädäntöä, maankäyttösopimusten hyviä ja huonoja käytäntöjä sekä tuoretta oikeuskäytäntöä.

Osallistumalla webinaarisarjaan päivität tietosi maankäytön juridiikasta ja käytännöistä laaja-alaisesti. Kuulet monipuolisesti maankäyttöä eri näkökulmista tarkastelevien asiantuntijoiden näkemyksiä.

Sarjan kouluttajiin lukeutuvat talousoikeuden professori Ari Ekroos, Asianajotoimisto Propertan asianajaja, osakas Heidi Savia, Skanskan maanhankintajohtaja Jussi Järvelä, Keravan kaupungingeodeetti Tiina Hartman, Asuntosäätiön hankekehitysjohtaja Katariina Haigh, ympäristöministeriön Rakennukset ja rakentaminen -yksikön päällikkö Kirsi Martinkauppi, RAKLIN yhdyskunta ja infra -yksikön johtaja Kimmo Kurunmäki ja Suomen kuntaliiton kehittämispäällikkö Anne Jarva.

Sarja koostuu kolmesta 1,5-3 tunnin mittaisesta webinaarista. Sarjaan kuuluvat seuraavat koulutukset:

Maankäyttösopimukset 15.2.2022
Maankäytön tuore oikeuskäytäntö 29.3.2022
Uusi rakentamislaki ja MRL:n muutoksia 8.6.2022

Osallistu edullisesti koko sarjaan tai valitse webinaareista itseäsi kiinnostavat.

Sarjan koulutusten sisällöt ja aikataulut täsmentyvät kevään aikana.
Webinaarien tallenteet ovat osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

Koulutus järjestetään verkossa

15.2.-8.6.2022

Alennuskoodien alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 500 euroa /hlö + alv 24 %.
6-10 osallistujaa: 400 euroa /hlö + alv 24 %.

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.