MapInfo Professional 12.5 peruskurssi (2 pv)
Affecto Academy järjestää nyt koulutuksen:

MapInfo Professional 12.5 peruskurssi (2 pv)

24.-25.05.2016, Affecto Academy, Helsinki Atomitie 2, Helsinki 21 maaliskuun, 2016 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Kurssilla tutustutaan ohjelmiston keskeisimpiin toimintoihin ja digitaalisiin kartta-aineistoihin. Kurssilaiset oppivat mm. tekemään monitasoisia karttoja, muokkaamaan karttojen esitystapaa monipuolisesti, paikantamaan kohteita osoitteen ja koordinaattien avulla, havainnollistamaan tietoja teemakarttojen avulla ja linkittämään Excel-taulukossa olevat tiedot kartta-aineistoon. Kurssin opetuskieli on suomi, ja kurssilla käytetään Karttakeskuksen kehittämää suomenkielistä materiaalia.

Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti aloitteleville MapInfo Professional –ohjelmiston käyttäjille, mutta myös vanhempia ohjelmistoversioita käyttäneille henkilöille, jotka haluavat tutustua ohjelmiston uusimpiin ominaisuuksiin.

Kurssilaisilta edellytetään kokemusta yleisimpien Windows-ohjelmistojen käyttämisestä.

Asiantuntija:
Henry Methuen
, Karttakeskus Oy

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Koulutuspäivä 1 alkaa

• Digitaaliset kartta-aineistot ja niiden käyttötarkoitus
• Kartta- ja taulukkoikkunan käsittely
• Karttatasojen hallinta
• Kohteiden paikannus
• Kartta-aineiston luonti

16.00 Koulutuspäivä 1 päättyy

08.30 Aamupala

09.00 Koulutuspäivä 2 alkaa

• Excel-taulukon linkitys kartta-aineistoon
• Dokumenttien linkitys karttakohteisiin
• Kyselyt
• Teemakartta
• Tulostus

16.00 Koulutus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.30, klo 14.00 ja lounas klo 12.00–13.00.

Affecto Academyn koulutustilat, Atomitie 2, Helsinki (Pitäjänmäki)

Aika:
24.-25.05.2016

995 eur
+ alv. Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta ilmoittamalla siitä kirjallisesti osoitteeseen academy.finland(at)affecto.com

Kurssiosallistuminen voidaan peruuttaa veloituksetta 10 päivää ennen kurssin aloituspäivää. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% kurssin hinnasta. Peruuttamaton kurssi veloitetaan kokonaan.

Peruutukset kirjallisesti osoitteeseen academy.finland(at)affecto.com

Affecto pidättää itsellään oikeiden kurssiaikataulujen, sisältöjen ja hintojen muutoksiin.