Markkinoinnin ja myynnin oikea suunta B2B näkökulma (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Markkinoinnin ja myynnin oikea suunta B2B näkökulma (1/2 pv)

09.04.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 28 helmikuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi , Myynti

Tässä koulutuksessa keskitytään asiakasrakenteen vahvistamiseen ja vahvojen asiakaskantojen rakentamiseen. Tarkoitus on esimerkkien kautta esitellä erilaisia tapoja analysoida omaa asiakaskantaa, markkinapotentiaalia, yrityksen tuottamaa asiakaskokemusta sekä suunnata markkinointia ja myyntiä. Koulutus soveltuu niille, jotka kehittävät myyntiä tai markkinointia.

Kouluttajat:
Turkka Yli-Hakala
, CRM-service Oy
Mika Raulas, Roger Studio
Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto

Päivittyvä tavoitemarkkina
Suomen Asiakastieto

Sanotaan, että yrityksen myynti on yhtä terve kuin sen tietokannat. Miten rakennetaan markkinoinnin ja myynnin käyttöön tavoitemarkkina ja miten ylläpidetään tietokantoja.

Asiakasrakenteen ja rahavirtojen analyysi
Turkka Yli-Hakala, CRM-service Oy

Asiakasrakenteen ja rahavirtojen analyysi auttaa tunnistamaan kannattavimmat asiakkaat sekä asiakaskannattavuuteen vaikuttavat tekijät. Turkka kertoo esimerkkien kautta miten analyysit auttavat myyntiä suuntaamaan toimintaa kannattavasti sekä miten analyysien kautta voidaan segmentoida asiakkaita.

Tieto asiakaskokemuksen ja myynnin vahvistajana
Mika Raulas, Roger Studio

Maailman on täynnä dataa ja tietoa, joiden kautta yritys voi kulkea asiakkaidensa rinnalla koko ostopolun ja asiakkuuden ajan. Tässä koulutuksessa tutustutaan esimerkkien kautta siihen, miten tietoa voidaan hyödyntää asiakaskokemuksen parantamiseksi ja ostopolun vahvistamiseksi.

Asiakasrakenne ja asiakaskuuntelu markkinoinnin työkaluna
Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto

Moderni markkinointi pohjautuu dataan ja analyyseihin, jotka auttavat pääsemään lähelle asiakasta. Riikka-Maria kertoo miten analyysejä voidaan hyödyntää markkinoinnin suunnittelussa sekä miten ne toimivat myynnin ja markkinoinnin yhdistävänä voimana.

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 09.04.2019 klo 8.45-12.30

Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
125 euroa /hlö + alv 24 %.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.