Markkinoinnin uudet teknologiat (1 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Markkinoinnin uudet teknologiat (1 pv)

26.06.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 9 kesäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Markkinointi

Koko päivän mittainen koulutus uusimman teknologian antamista mahdollisuuksista modernille markkinoijalle.

Kouluttajat:
George Seed
, Cavai
Anssi Rantanen, Growth Tribe
Juha Nuutinen, Sellforte
Heli Holttinen, Oppobot
Ossi Ilveskoski, Hybridi-tv Digita

8.45 Aamupala

9.00 Työkalujen rooli kasvussa: miksi työkalut helpottavat markkinoijan elämää
Anssi Rantanen, Growth Tribe
Markkinoinnin ja kasvun tekemisen ytimessä on nykyään experimentointi ja kokeilukulttuuri. Mikä rooli työkaluilla ja uusilla teknologioilla on kasvun mahdollistamisessa? Rantanen kertoo mitä kaikkea teknologia mahdollistaa ja miksi tekosyitä ei enää markkinoijien suusta hyväksytä. Oikeat työkalut mahdollistavat lähes kaiken: analytiikan, graafisen suunnittelun, automaation.. Mahdollisuudet ovat rajattomat! Anssi Rantanen on kasvumarkkinoinnin ammattilainen ja sarjayrittäjä. Hän on auttanut 50+ yritystä implementoimaan kasvustrategioita sekä Googlella että Growth Tribella.

10.00 Tauko

10.10 Eväitä voittavan tuote-ja palvelukonseptien rakentamiseen
Heli Holttinen, Oppobot
Miten tuote- ja palvelukonseptit / arvolupaukset kannattaa ”kirjoittaa” siten, että ne ohjaavat suunnittelua ja jotta niitä voidaan luotettavasti testata omassa kohderyhmässä? Miten tuote- ja palvelukonsepteja kannattaa testata innovaatioprosessin eri vaiheissa? Muun muassa näihin kysymyksiin Heli vastaa puheenvuorossaan ja kertoo miten Oppobot voi auttaa näissä asioissa. Heli Holttinen on Oppobotin perustaja, jolla 20 vuoden kokemus tuote- ja palvelukehityksestä, markkinoinnista ja markkinatutkimuksesta.

11.00 Lounas ravintola Lönkässä
Lönnrotinkatu 11

12.10 Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta?
Juha Nuutinen, Sellforte

13.00 Tauko

13.10 Chatvertising (eng)
George Seed, Cavai

14.00 Hybridi-tv:n mahdollisuudet mainostajalle
Ossi Ilveskoski, Hybridi-tv Digita & Teemu Suominen, Nelonen media

Mikä se hybridi-tv taas olikaan? Kenellä niitä on, mihin niitä voi käyttää ja mitä hybridi-tv tarjoaa mainostajalle? TV:n ylivoimainen tavoittavuus yhdistettynä netin kohdennettavuuteen ja vuorovaikutteisuuteen tarjoaa katsojille aivan uudenlaisen katsojakokemuksen ja mainostajille mahdollisuuksia, jotka muuttavat käsitystämme ns. perinteisestä TV:n katselusta ja mainonnasta. Ossi Ilveskoski (Digita) kertoo mistä hybridi-tv:ssa on kyse, Teemu Suomisen (Nelonen Media) tarjoessa näkymän täysin uudenlaisiin mainonnan muotoihin, jotka yllättävät tehokkuudellaan.

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4. krs, Helsinki

keskiviikko 26.06.2019 klo 9.00 – 16.00

/hlö + alv 24 %, sisältää aamupalan ja lounaan.