Markkinoinnin uudet teknologiat ja toteutustavat (1 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Markkinoinnin uudet teknologiat ja toteutustavat (1 pv)

24.05.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 18 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Viestintä

Tule raottamaan verhoa tulevaisuuden markkinointiin. Osa-alueensa parhaat asiantuntijat kertovat, minkälaisia asiakastoteutuksia he ovat jo tehneet sekä mitä mahdollisuuksia teknologia tarjoaa markkinoinnissa. Koulutus tarjoaa läpileikkauksen markkinoinnin tulevaisuuteen sekä megatrendeihin. Saat konkreettisia toteutusmalleja sekä kuulet uusista mahdollisuuksista, joita muut eivät vielä ole kokeilleet.

Päivän aikana tutustutut mm. seuraaviin teknologioihin.
– Botit, chat ja koneoppiminen
– Virtuaali- ja laajennettu todellisuus
– Keinoäly (AI) ja robotiikka
– Big data ja itsepalveluportaalit
– Pelillistäminen

OHELMA KLO 9.00-16.00

Markkinoinnin trendit ja tulevaisuus
Riikka-Maria Lemminki
, toimitusjohtaja, Mainostajien Liitto

Riikka-Maria esittelee markkinoinnin megatrendit ja kiinnostavimmat ilmiöt, jotka antavat osviittaa huomisesta.

Datakohdennettu markkinointi
Sini Lähdekorpi
, asiakkuusjohtaja, Mediatoimisto Voitto

Kaikkialla puhutaan big datan hyödyntämisestä markkinoinnissa ja datalla kohdennetusta mainonnasta, mutta mitä se käytännössä on?
Sini esittelee esimerkkien kautta datalla kohdennettuja markkinointikampanjoita, verkkomainonnasta ulkomainontaan. Hän kertoo myös, millaisia hyödyntämättömiä mahdollisuuksia datamarkkinointi tarjoaa.

Itsepalveluportaalit asiakkaan ja yrityksen välissä
Mikko Korpela
, toimitusjohtaja, CRM-service Oy

Itsepalveluportaalit ovat yrityksen ja asiakkaan välinen tiedonhallinta- sekä kommunikaatiokanava.
Mikko kertoo, millaisia itsepalveluportaaleja yritykset tällä hetkellä rakentavat sekä millaisia uusia mahdollisuuksia itsepalveluportaalit avaavat markkinointiin ja palvelumuotoiluun.

Chat, botit, AI ja koneoppiminen parantavat asiakaskokemusta
Lauri Kutinlahti
, Key Account Manager, Giosg

Asiakkaasi odottavat yrityksiltä digitaalista palvelua 24/7. Chatbotit ja chat tarjoavat helpon kommunikaatiokanavan, joissa pohjalla voidaan hyödyntää koneoppimista, keinoälyä sekä asiakasdataa.
Lauri kertoo, millaiset ratkaisut toimivat tänä päivänä parhaiten ja mihin suuntaan tulevaisuus on menossa.

Virtuaalitodellisuus ja lisätty todellisuus
Tero Pänkäläinen
, CEO, Deeptale Oy

Lisätty todellisuus on tullut nuorille tutuksi Snapchat- ja Facebook-kasvofilttereiden myötä. Maitotölkin kyljessä pystyit katsomaan Tuntemattoman Sotilas -trailerin ja virtuaalilasien kautta voit katsella, miltä uudet keittiökaapit näyttäisivät keittiössäsi.
Tero esittelee erilaisia virtuaali- sekä lisätyn todellisuuden mahdollisuuksia markkinoinnille sekä tulevaisuuden sovelluskohteita.

Pelit ja pelillistäminen
Jani Järvinen
, CEO, Tribered, RealityXpander

Pelit ja pelillistäminen ovat saaneet tuekseen uudet teknologiat. Jani kertoo miten mm. lisättyä todellisuutta, paikannusteknologiaa ja mobiilialustoja voidaan hyödyntää peleissä sekä esittelee näistä jo toteutettuja esimerkkejä.

Ketterät pelien toteutustavat
Karri Naakka
, CEO, Notkee.com Oy

Pelejä voidaan toteuttaa myös ketterin tuotantomenetelmin. Karri esittelee edullisia tapoja hyödyntää pelejä markkinoinnissa sekä kertoo pelien suunnittelusta ja toteutuksesta markkinoinnin tarpeisiin.

Radisson Blu Royal
Runeberginkatu 2
Helsinki

24.05.2018 klo 9.00-16.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 350 euroa /hlö + alv 24 %.

Osallistumismaksuun sisältyy seminaari, seminaariaineisto, aamukahvi, lounas ja iltapäiväkahvi.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.