Markkinoinnin uudet teknologiat ja toteutustavat (1 pv)
475 euroa /hlö + alv 24 %
24.05.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
475 euroa /hlö + alv 24 %
24.05.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Tule raottamaan verhoa tulevaisuuden markkinointiin. Osa-alueensa parhaat asiantuntijat kertovat, minkälaisia asiakastoteutuksia he ovat jo tehneet sekä mitä mahdollisuuksia teknologia tarjoaa markkinoinnissa. Koulutus tarjoaa läpileikkauksen markkinoinnin tulevaisuuteen sekä megatrendeihin. Saat konkreettisia toteutusmalleja sekä kuulet uusista mahdollisuuksista, joita muut eivät vielä ole kokeilleet.
Päivän aikana tutustutut mm. seuraaviin teknologioihin.
– Botit, chat ja koneoppiminen
– Virtuaali- ja laajennettu todellisuus
– Keinoäly (AI) ja robotiikka
– Big data ja itsepalveluportaalit
– Pelillistäminen
Markkinoinnin trendit ja tulevaisuus
Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Mainostajien Liitto
Riikka-Maria esittelee markkinoinnin megatrendit ja kiinnostavimmat ilmiöt, jotka antavat osviittaa huomisesta.
Datakohdennettu markkinointi
Sini Lähdekorpi, asiakkuusjohtaja, Mediatoimisto Voitto
Kaikkialla puhutaan big datan hyödyntämisestä markkinoinnissa ja datalla kohdennetusta mainonnasta, mutta mitä se käytännössä on?
Sini esittelee esimerkkien kautta datalla kohdennettuja markkinointikampanjoita, verkkomainonnasta ulkomainontaan. Hän kertoo myös, millaisia hyödyntämättömiä mahdollisuuksia datamarkkinointi tarjoaa.
Itsepalveluportaalit asiakkaan ja yrityksen välissä
Mikko Korpela, toimitusjohtaja, CRM-service Oy
Itsepalveluportaalit ovat yrityksen ja asiakkaan välinen tiedonhallinta- sekä kommunikaatiokanava.
Mikko kertoo, millaisia itsepalveluportaaleja yritykset tällä hetkellä rakentavat sekä millaisia uusia mahdollisuuksia itsepalveluportaalit avaavat markkinointiin ja palvelumuotoiluun.
Chat, botit, AI ja koneoppiminen parantavat asiakaskokemusta
Lauri Kutinlahti, Key Account Manager, Giosg
Asiakkaasi odottavat yrityksiltä digitaalista palvelua 24/7. Chatbotit ja chat tarjoavat helpon kommunikaatiokanavan, joissa pohjalla voidaan hyödyntää koneoppimista, keinoälyä sekä asiakasdataa.
Lauri kertoo, millaiset ratkaisut toimivat tänä päivänä parhaiten ja mihin suuntaan tulevaisuus on menossa.
Virtuaalitodellisuus ja lisätty todellisuus
Tero Pänkäläinen, CEO, Deeptale Oy
Lisätty todellisuus on tullut nuorille tutuksi Snapchat- ja Facebook-kasvofilttereiden myötä. Maitotölkin kyljessä pystyit katsomaan Tuntemattoman Sotilas -trailerin ja virtuaalilasien kautta voit katsella, miltä uudet keittiökaapit näyttäisivät keittiössäsi.
Tero esittelee erilaisia virtuaali- sekä lisätyn todellisuuden mahdollisuuksia markkinoinnille sekä tulevaisuuden sovelluskohteita.
Pelit ja pelillistäminen
Jani Järvinen, CEO, Tribered, RealityXpander
Pelit ja pelillistäminen ovat saaneet tuekseen uudet teknologiat. Jani kertoo miten mm. lisättyä todellisuutta, paikannusteknologiaa ja mobiilialustoja voidaan hyödyntää peleissä sekä esittelee näistä jo toteutettuja esimerkkejä.
Ketterät pelien toteutustavat
Karri Naakka, CEO, Notkee.com Oy
Pelejä voidaan toteuttaa myös ketterin tuotantomenetelmin. Karri esittelee edullisia tapoja hyödyntää pelejä markkinoinnissa sekä kertoo pelien suunnittelusta ja toteutuksesta markkinoinnin tarpeisiin.
Koulutuspaikka:
Radisson Blu Royal
Runeberginkatu 2
Helsinki
Ajankohta:
24.05.2018 klo 9.00-16.00
Hinta:
475 euroa /hlö + alv 24 %.
Mainostajien Liiton jäsenhinta: 350 euroa /hlö + alv 24 %.
Osallistumismaksuun sisältyy seminaari, seminaariaineisto, aamukahvi, lounas ja iltapäiväkahvi.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Markkinoinnin uudet teknologiat ja toteutustavat (1 pv)
475 euroa /hlö + alv 24 %
24.05.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki