Medialle mielenkiintoisesti – Miten herätän median kiinnostuksen? (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Medialle mielenkiintoisesti – Miten herätän median kiinnostuksen? (1/2 pv)

13.04.2018, Webinaari , Webinaari 18 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Medialle viestimiseen ja tiedottamiseen kannattaa satsata. Toimittajien sähköposteihin kolahtelee parhaimmillaan satoja viestejä päivässä. Millainen on hyvä tiedote? Miten herätät toimittajan kiinnostuksen ja saat hänet innostumaan aiheestasi?

Webinaarissa keskustelemme ja tutkimme esimerkkejä seuraavanlaisista asioista:

Tiedottamisen ABC:
– Miten rakennan kiinnostavan tiedotteen ja toimivan medialistan?
– Mediasuhteiden hoito pähkinänkuoressa:
– Miten innostan aiheillani?
– Mediaseurannan työkalut:
– Millaisia vaihtoehtoja on tarjolla?

Kouluttajat
Asiantuntijana on Salla Syrman, viestintäkonsultti, partneri, Kaiku Helsinki. Katso Sallan esittelyn sivun alalaidassa.

Uuden oppimista rakastavan Sallan taitopaletti on ainutlaatuisen laaja: mediasuhteet, markkinointiviestintä, luova ideointi, some ja valmentaminen. Hän innostuu ja innostaa – oli toimialana sitten B2B tai B2C. Salla on valmentanut vuodesta 2006 lähtien viestintää yksityisellä ja julkisella sektorilla, asiakaspalvelijoista ja asiantuntijoista ylimpään johtoon.

Nyt voit osallistua koulutukseemme mistä tahansa.

Live-webinaarin lisäksi osallistujat voivat katsoa videotallenteen myöhemmin uudelleen.

Mainostajien Liiton webinaarit toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä. Et tarvitse maksullisia ohjelmistoja voidaksesi osallistua webinaariin. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Tarkemmat osallistumisohjeet saat sähköpostitse ilmoittautumisen jälkeen.

Webinaari

13.04.2018 klo 9.00-10.30

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 155 euroa + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.