Menestyvän digimarkkinoijan työkalupakki (1 pv)
12.05.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä
12.05.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä
Löytyykö tuotteesi ja brändisi netistä?
Vastaako verkkosivujesi sisältö asiakkaan tarpeisiin?
Haluaisitko tehokkaampaa mainontaa?
Tunnistatko verkkovierailijat: kuka, mistä, miten?
Ole löydettävissä juuri silloin, kun asiakkaasi etsivät sinua ja löydä asiakkaasi oikeilla kanavilla. Lopeta arvaaminen ja aloita markkinoinnin kehittäminen analytiikkaan ja tietoon perustuen.
Koulutus antaa valmiudet ostajien verkkokäyttäytymisen ymmärtämiseen sekä antaa valmiudet asiakkaiden tavoitettavuuden parantamiseen ja kiinnostuksen ylläpitämiseen.
Kenelle
Koulutus on tarkoitettu digitaalisen asiakaskokemuksen kanssa työskenteleville markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoille, viestinnälle, tietohallinnon kehittäjille, esimiehille ja tuote-/palvelupäälliköille.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii Jarno Oksanen, Super Sales Engineer, Super Analytics Oy:stä.
Jarno Oksanen on intohimoinen analytiikan ja digimarkkinoinnin monitoimimies. Hän suunnittelee, konfiguroi ja mittaa verkkopalvelujen onnistumista, sekä optimoi sen tehoa.
Jarno on Super Analyticsin inbound- ja analytiikkasertifioitu kouluttava konsultti, Key Note Speaker, joka uskoo hyvään käyttäjäkokemukseen ja osaa tulkata hyvällä tekemisen meiningillä eri tahojen tarpeet todelliseksi tulokseksi.
Super Analytics Oy on digitaalisen konsultoinnin ja – analytiikan yritys, joka kehittää verkkoliiketoiminnan asiakaskokemusta asiakkailleen globaalisti.
Ohjelma
8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi
9.00 Koulutus alkaa
Ostokäyttäytyminen verkossa
– Asiakkaat verkossa – ostokäyttäytymisen muutokset ja trendit
– Google ostoprosessin alkuvaiheessa ja sosiaalisen median rooli päätöksenteossa
– Elinkaariajattelu – REAN-malli
– Esimerkit – hyvät ja huonot asiakaskokemukset, caset
Digitaalisen markkinoinnin perusasioita
– Hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi – mitkä tekijät vaikuttavat näkyvyyteen?
– Avainsana-analyysi ja indeksointi, linkit
– Hakukonemarkkinoinnin suunnittelu ja johtaminen
– Sähköpostimainonnan peruselementit
11.00 – 11.45 Lounas
Miten asiakas käyttäytyy verkkosivuilla
– Average time on page – miten lisätään
– Mitä sivuilta katsotaan – mikä asiakasta kiinnostaa
– Visiittien lkm, Page value, Bounce rate
– Sivujen yleinen toimivuus, helppokäyttöisyys
-Tavoitteet ja tuloksellisuus
14.00 Iltapäiväkahvi
Verkkovierailusta tehot irti
– Myyntiä E-kaupalla – Liidien generointia, liidien hankinta
– Kustannussäästöjä (itsepalvelu, FAQ, lisämyyntimateriaalit, manuaali, chat)
– Uuden ja nykyisen asiakkaan sitouttamisesta
– Keinot luoda myynnin mahdollisuuksia verkkokaupassa Case
– Keinot liidien hankintaan Case
16.00 Koulutus päättyy
Koulutuspaikka:
Radisson Blu Royal, Helsinki
Osallistumismaksu:
590 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.
Alennukset:
Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 490 eur/hlö
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa
työskentelevälle henkilölle.
Menestyvän digimarkkinoijan työkalupakki (1 pv)
12.05.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki