Ratekoulutus järjestää yhteistyössä WebAkatemian kanssa koulutuksen:

Menestyvän digimarkkinoijan työkalupakki (3 h)

1.osa: 16.6.2021 klo 13.00 – 14.30
2.osa: 17.6.2021 klo 13.00 – 14.30


Löytyykö tuotteesi ja brändisi netistä?
Vastaako verkkosivujesi sisältö asiakkaan tarpeisiin?
Haluaisitko tehokkaampaa mainontaa?
Tunnistatko verkkovierailijat: kuka, mistä, miten?

Ole löydettävissä juuri silloin, kun asiakkaasi etsivät sinua.
Löydä asiakkaasi oikeilla kanavilla.
Lopeta arvaaminen ja aloita markkinoinnin kehittäminen analytiikkaan ja tietoon perustuen.


Kenelle
Koulutus on tarkoitettu digitaalisen asiakaskokemuksen kanssa työskenteleville markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoille, viestinnälle, tietohallinnon kehittäjille, esimiehille ja tuote-/palvelupäälliköille.


Hyödyt
Saat valmiudet ostajien verkkokäyttäytymisen ymmärtämiseen sekä asiakkaiden tavoitettavuuden parantamiseen ja kiinnostuksen ylläpitämiseen.


Kouluttajat
Digimarkkinoinnin asiantuntijat Hanne Pitkänen ja Janne Arola

Hanne Pitkänen, Encore Digital Marketing Oy
Hanne on auttanut suomalaisia kasvuyrityksiä kehittämään omaa markkinointiviestintäänsä jo yli 10 vuoden ajan. Hänen toimintatapansa keskiössä on myynti- ja markkinointiprosessien yhteen saattaminen. Hänet tunnetaan erityisesti it- ja teknologiayritysten markkinointiviestinnän asiantuntijana. Keskeisimmät osaamisalueet: kasvumarkkinointi, myynti- ja markkinointiprosessi, digimarkkinointi, sisällöntuotanto, tapahtumat ja videot.

Janne Arola, Encore Digital Marketing Oy
Janne on jo yli kuuden vuoden ajan auttanut suomalaisia yrityksiä kehittämään omaa Google-hakukonemarkkinointiaan.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
– ”Hyvä ote hommaan, asiantuntemus välittyi ja oli miellyttävä puhuja.”
– ”Selkeä. Eteni loogisesti ja käsitteiden sisältö tuli hyvin selitettyä.”
– ”Ammattitaitoinen ja silmiä avaava esitys kaikin puolin. Kiitos!”


Ohjelma

1. osa:
ke 16.6.2021 klo 13.00 – 14.30

Ostokäyttäytyminen verkossa
– Asiakkaat verkossa – ostokäyttäytymisen muutokset ja trendit
– Google ostoprosessin alkuvaiheessa ja sosiaalisen median rooli päätöksenteossa
– Elinkaariajattelu – REAN-malli
– Esimerkit – hyvät ja huonot asiakaskokemukset, caset

Digitaalisen markkinoinnin perusasioita
– Hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi – mitkä tekijät vaikuttavat näkyvyyteen?
– Avainsana-analyysi ja indeksointi, linkit
– Hakukonemarkkinoinnin suunnittelu ja johtaminen
– Sähköpostimainonnan peruselementit

—–

2.osa
to 17.6.2021 klo 13.00 – 14.30

Miten asiakas käyttäytyy verkkosivuilla
– Average time on page – miten lisätään
– Mitä sivuilta katsotaan – mikä asiakasta kiinnostaa
– Visiittien lukumäärä, Page value, Bounce rate
– Sivujen yleinen toimivuus, helppokäyttöisyys
– Tavoitteet ja tuloksellisuus

Verkkovierailusta tehot irti
– Vierailijasta ostajaksi, liidien generointi ja hankinta
– Asiakaspalvelua 24/7 – Chat, FAQ, materiaalipankki jne.
– Case-esimerkkejä
– Kysymyksiä ja vastauksia


Ajankohta:
1.osa: 16.6.2021 klo 13.00 – 14.30
2.osa: 17.6.2021 klo 13.00 – 14.30

Hinta:
297 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää 2-osaisen livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.