Microsoft 365 Copilot Office ohjelmissa (3 h)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Microsoft 365 Copilot Office ohjelmissa (3 h)

25.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 28 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia , Tietokoneohjelmistot

Tervetuloa kurssille, jolla perehdyt Microsoft Copilotin käyttöön jokapäiväisessä työskentelyssäsi! Tällä kurssilla sukellamme Microsoftin monipuoliseen tuoteperheeseen ja tutustumme siihen, miten Copilot-tekoäly avustaa ja nopeuttaa työskentelyäsi Outlookissa, Teamsissa, Wordissä, PowerPointissa ja Excelissä. Opimme, miten Copilotin avulla voit tehostaa työskentelyä, vähentää virheitä ja nopeuttaa prosesseja eri sovelluksissa. Saat runsaasti käytännön vinkkejä kuinka voit hyödyntää Copilotia omassa työssäsi.

Keskustelevan tekoälyn käytön aloittaminen voi joskus olla aluksi hankalaa – ei siksi, että se olisi kovin vaikeata – vaan siksi, ettei aivan heti tule mieleen kuinka sitä voisi hyödyntää. Saat kurssilta hyvän startin ja monia esimerkkejä, jotka avaavat silmäsi mahdollisuuksille. On myös hyvä ymmärtää viitekehykset ja rajoitteet. Keskusteleva tekoäly vastaa erilaisiin kehotteisiin – prompteihin. Kullekin ohjelmistolle/palvelulle on omat tapansa käsitellä tietoa ja tuottaa tuloksia kehotteiden perusteella. Se mikä toimii Teamsissä, ei välttämättä toimi Powerpointissa.

Kurssilla ei ole erityisiä esitietovaatimuksia.

Kurssilla opit:
• ymmärtämään tekoälyn käytön periaatteet
• antamaan monipuolisia työohjeita Copilotille
• hallitsemaan Copilotin käytön Office ohjelmissa
• käsittelemään tietoa ja tiedostoja tehokkaasti

Kurssi on suunnattu kaikille Microsoft 365 palveluiden ja ohjelmistojen käyttäjille. Kurssilla oppiminen tapahtuu hands-on-harjoitteluna.

Kouluttaja:

Sampo Korkeila, Graafinen suunnittelija, Adobe Certified Instructor, ACE – Design Master
Sampo Korkeila, graafinen suunnittelija, Adobe Certified Instructor, ACE – Design Master
Sampo on kokenut graafinen suunnittelija ja monipuolinen kouluttaja. Sampo aloitti graafisella alalla vuonna 1995 ja on toiminut itsenäisenä freelance-suunnittelijana vuodesta 1998 lähtien. Kouluttajan työhön Sampo ajautui puolivahingossa vuonna 1997 ja on siitä lähtien toiminut aktiivisena ja tunnettuna kouluttajana alallaan. Asiakkaat arvostavat Sampon ihmisläheistä kouluttamista ja terävää ongelmanratkaisukykyä. Corellian lisäksi Sampo toimii tuntiopettajana Aalto yliopistossa (Visuaalisen viestinnän muotoilun koulutusohjelma).

Johdanto
• Generatiivisen tekoälyn peruskäsitteet
• Kuinka keskustelen tekoälyn kanssa?
• Microsoft Copilot vs muut

Copilotin käyttö
• Copilot Microsoft 365 palveluissa ja ohjelmistoissa
• Copilot käyttöönotto
• Copilot ja Outlook
• Copilot ja Teams
• Copilot ja Word
• Copilot ja Powerpoint
• Copilot ja Excel

Etäosallistuminen Microsoftin Teams -järjestelmällä

25.4.2024, klo 9-12

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.