Microsoft Power BI -perusteet (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Microsoft Power BI -perusteet (1 pv)

01.11.2017, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 4 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa perehdymme Microsoft Power BI -raportoinnin mahdollisuuksiin. Päivän aikana harjoittelemme raporttien toteutusta Power BI Desktop -ohjelmistolla sekä tutustumme raporttien jakamiseen organisaation käyttöön Power BI -pilvipalvelun avulla.

Kohderyhmä
Olemme suunnitelleet koulutuksen kaikille, jotka ovat kiinnostuneita Microsoftin Power BI -raportoinnin mahdollisuuksista.

Esitiedot
Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Excel-käyttökokemuksesta on hyötyä.

Katsaus Microsoft Power BI -maailmaan

– Johdatus Microsoft Power BI:n mahdollisuuksiin
– Ilmaisen ja maksullisen Power BI:n eroavaisuudet
– Power BI Desktop -ohjelmisto

Tietojen hakeminen Power BI Desktopilla
– Kuinka haen tietoa raportteja varten eri tietolähteistä
– Tiedon jalostaminen ja yhdistäminen
– Oleellisimmat käyttötavat

Raportointi ja visualisointi Power BI Desktopilla
– Kuinka toteutan näyttäviä raportteja
– Suodatukset ja visualisointien mahdollisuudet
– Oleellisimmat käyttötavat

Raporttien julkaisu organisaation käyttöön
– Power BI ja Power BI Pro -pilvipalvelu
– Raporttien luonti selaimella
– Raporttien jakaminen käyttäjille
– Käytännön esimerkkejä

Koulutuspaikka
Tammasaarenkatu 5, Helsinki

01.11.2017. Koulutuspäivä alkaa klo 9.00 ja päättyy n. klo 16-16.30.

790 eur

Aamukahvia ja suolaista on tarjolla kurssiaulassa klo 8.30 alkaen. Kurssihintaan sisältyy freeflow-lounas, joka tarjoillaan alakerran ravintolassa ja iltapäivästä kurssiaulasta löytyy kahvia ja teetä sekä hedelmiä tai pientä makeaa.

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.