Edita järjestää nyt koulutuksen:

Milloin muutoksenhaku julkisissa hankinnoissa kannattaa? (2 h)

Mistä tiedän, kannattaako hankintapäätöksestä valittaa? Miten valituksen käsittely etenee? Miten ja mitä vaatia valituksessa?

Julkisten hankintojen parissa työskentelevillä on usein mielessä mahdollinen markkinaoikeusprosessi. Sitä on turha jännittää, sillä julkisessa hankinnassa on monta liikkuvaa osaa, eikä virheiden pelon edessä voi lamaantua. Jos hyvästä yrityksestä huolimatta kuitenkin löydät itsesi keskeltä markkinaoikeusprosessia, tämä koulutus antaa eväät siitä selviytymiseen.

Koulutuksessa markkinaoikeudessa aiemmin työskennellyt Annika Koskikare Hankintakumppanit Oy:stä avaa muutoksenhaun saloja julkisissa hankinnoissa. Saat vastauksen siihen, miten valitus markkinaoikeudessa etenee, vinkit kirjelmän rakentamiseen ja muistilistan siitä, mitä on hyvä pitää kirkkaana mielessä muutoksenhaun onnistumisen kannalta. Konkreettisten vinkkien avulla osaat hoitaa muutoksenhaun tehokkaasti ja onnistuneesti!

Koulutuksessa saat vastauksen mm. näihin kysymyksiin:
– Miten hankinta-asia etenee markkinaoikeudessa?
– Mistä tietää milloin valitus kannattaa?
– Mitä kannattaa ainakin pitää kirkkaana mielessä keskellä markkinaoikeusprosessia?


Kenelle?
Koulutus on tarkoitettu hankintayksiköissä työskenteleville, tarjoajille sekä julkisista hankinnoista kiinnostuneille asiantuntijoille.


Kouluttaja:
Annika Koskikare
, juristi, Hankintakumppanit Oy
Kouluttaja Annika Koskikare on julkisista hankinnoista innostunut juristi Hankintakumppanit Oy:ssä. Työssään hän ohjaa ostajia onnistumaan hankinnoissa ja tuo mielenrauhaa kilpailutuksiin. Annika on työskennellyt markkinaoikeudessa valmistelijana ja lain tulkinta sekä markkinaoikeusprosessit ovat hänelle tuttuja. Kouluttajana Annikalla on reipas ote ja sana hallussa.



OHJELMA

08:45 Webinaariympäristö aukeaa

09:00 Tervetuloa webinaariin!

09:00 Milloin muutoksenhaku julkisissa hankinnoissa kannattaa?

Lyhyt katsaus muutoksenhaun perusteisiin
– Mitä, milloin ja minne?
– Opastettu kierros hankinta-asian käsittelyyn markkinaoikeudessa

Mistä tiedän kannattaako valittaa?
– Kysy itseltäsi nämä peruskysymykset
– Mistä saan apua?

Valittajan muistilista
– Vaatimisen merkitys hankinta-asioissa
– Johdonmukaisuus
– Osaa lopettaa ajoissa
– Älä unohda oikeudenkäyntimaksua
– Sekä muut käytännön vinkit

11:00 Webinaari päättyy

—————————-

Koulutuspaikka:
Koulutus toteutetaan webinaarina

Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

Ajankohta:
tiistai 20.10.2020

Hinta:
250 euroa
/hlö + alv 24 %.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 150 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

(Alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 06.10.2020

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.