Edita järjestää nyt koulutuksen:

Milloin muutoksenhaku julkisissa hankinnoissa kannattaa? -webinaari (2 h)

Mistä tiedän, kannattaako hankintapäätöksestä valittaa? Miten valituksen käsittely etenee? Miten valitus tehdään ja mitä vaadin?

Julkisten hankintojen parissa työskentelevillä on usein mielessä mahdollinen markkinaoikeusprosessi. Sitä on turha jännittää, sillä julkisessa hankinnassa on monta liikkuvaa osaa, eikä virheiden pelon edessä voi lamaantua. Jos hyvästä yrityksestä huolimatta löydät itsesi kuitenkin keskeltä markkinaoikeusprosessia, tämä koulutus antaa eväät siitä selviytymiseen.

Markkinaoikeudessa aiemmin työskennellyt Annika Koskikare Hankintakumppanit Oy:stä avaa koulutuksessa julkisten hankintojen muutoksenhakuprosessin saloja. Saat vastauksen siihen, miten valitus markkinaoikeudessa etenee, vinkit kirjelmän rakentamiseen ja muistilistan siitä, mitä on hyvä pitää kirkkaana mielessä muutoksenhaun onnistumisen kannalta. Konkreettisten vinkkien avulla osaat hoitaa muutoksenhaun tehokkaasti ja onnistuneesti!

Tämä webinaari on osa Hankintajuridiikan webinaarisarjaa. Voit osallistua koko sarjaan täällä.


Kenelle?
Koulutus on tarkoitettu hankintayksiköissä työskenteleville, tarjoajille sekä julkisista hankinnoista kiinnostuneille asiantuntijoille.

Koulutuksessa saat vastauksen mm. näihin kysymyksiin:
– Miten hankinta-asia etenee markkinaoikeudessa?
– Mistä tietää milloin valitus kannattaa?
– Mitä tulee pitää kirkkaana mielessä markkinaoikeusprosessin keskellä?


Kouluttaja:
Annika Koskikare
, juristi, Hankintakumppanit Oy
Kouluttaja Annika Koskikare on julkisista hankinnoista innostunut juristi Hankintakumppanit Oy:ssä. Työssään hän ohjaa ostajia onnistumaan hankinnoissa ja tuo mielenrauhaa kilpailutuksiin. Ennen siirtymistään Hankintakumppaneille Annika on työskennellyt markkinaoikeudessa valmistelijana ja lain tulkinta sekä markkinaoikeusprosessit ovat hänelle tuttuja. Kouluttajana Annikalla on reipas ote ja sana hallussa.



OHJELMA

08:45 Webinaariympäristö aukeaa

09:00 Tervetuloa webinaariin!

09:00 Milloin muutoksenhaku julkisissa hankinnoissa kannattaa?

Lyhyt katsaus muutoksenhaun perusteisiin
– Mitä, milloin ja minne?
– Opastettu kierros hankinta-asian käsittelyyn markkinaoikeudessa

Mistä tiedän kannattaako valittaa?
– Kysy itseltäsi nämä peruskysymykset
– Mistä saan apua?

Valittajan muistilista
– Vaatimisen merkitys hankinta-asioissa
– Johdonmukaisuus
– Osaa lopettaa ajoissa
– Älä unohda oikeudenkäyntimaksua
– Sekä muut käytännön vinkit

11:00 Webinaari päättyy

—————————-

Koulutuspaikka:
Koulutus järjestetään verkossa

Ajankohta:
23.11.2021 klo 09:00-11:00

Hinta:
250 euroa
/hlö + alv 24 %.

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 150 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -15 % koodilla JULKINEN
Edilex-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla EDILEX
Credita-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla CREDITA
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % koodilla LAKIMIESLIITTO

Tämä koulutus nyt -20 % 30.06 saakka! Lunasta etu kirjoittamalla kohtaan Muut tiedot kampanjakoodi SYKSY2021.

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.