Mitä Lean on? -verkkokoulutus toimihenkilöille ja johtajille
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Mitä Lean on? -verkkokoulutus toimihenkilöille ja johtajille

Milloin vain, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 12 maaliskuun, 2021 Sampo Korppoo

Lean ja ketterät menetelmät , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Verkkokoulutukset , Verkkokurssi

Nyt yrityksellänne on ainutlaatuinen mahdollisuus päästä osallistumaan erittäin suosittuun ja käytännönläheiseen Mitä Lean on? -verkkokoulutukseen, joka on suunnattu eri toimialojen toimihenkilöille ja johtajille.

Verkkokoulutuksen hyödyt teille ja yrityksellenne:
– 100 % joustavuus, jolloin koulutuksen käyminen ei ole enää ajasta eikä paikasta kiinni. Koulutus toimii jopa älypuhelimilla ja tableteilla!
Web-koulutuksen käyminen soveltuu todella hyvin etätöitä tekeville.
– Oppimistulokset vahvistetaan loppukokeen avulla, jolloin oppilas saa konkreettiset tulokset käydystä kurssista, eikä ainoastaan merkintää koulutusrekisteriin.
– Web-koulutus ei poissulje läsnäolevan koulutuksen ja konkreettisen käyttöönoton tarvetta vaan täydentää tätä kokonaispakettia!

Koulutuksen kesto on noin 60 minuuttia.

Toimihenkilöiden ja johdon Mitä Lean on? -koulutuksessa opitte:
– Mitä Lean ei ole
– Mitä Lean on
– Kuinka Leania sovelletaan eri toimialoille
– Hyvän esimerkin Lean projektista ja kuinka sillä saavutetaan konkreettisia tuloksia
– Miksi Lean hankkeet liian usein epäonnistuvat
– Mitä tuloksia Leanilla voidaan saavuttaa
– Miten tulokset saavutetaan käytännössä
– Kuinka loppukoe tiivistää ja kertaa tärkeimmän asiat sekä mittaa oppimistulokset!

Koulutus sopii toimihenkilöille, ylemmille toimihenkilöille ja johtajille kaikilla sellaisilla toimialoilla, joilla etätyöt ovat mahdollisia.

Mitä laitteita osallistumiseen tarvitaan?
– Koulutuksien ja loppukokeen suorittamiseen tarvitsette vain internetillä varustetun tietokoneen ja tulostimen!
– Koulutukset voitte tehdä millä tahansa tietokoneella ja tabletilla, joten se ei rasita yhtiönne etäyhteyksiä, jos olette etätöissä.

Pasi Vastamäki, Lean Lion Oy
– 10 vuoden kokemus konkreettisien kehityshankkeiden tekemisestä, jotka ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun parantamiseen
– Kouluttanut Leania tuhansille ihmisille ympäri maailmaa ja tehnyt yli 100 käytännön Lean-hanketta eri toimialoilla. Nämä kehityshankkeet ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun kehittämiseen sekä Lean-johtamisfilosofian soveltamiseen.
– Pääfokus on ollut prossessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempitavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa
– Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineer:nä ja Metso Fabricsissa Global Lean Managerina

– Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien

Verkkokoulutus

Aika:
Milloin vain, voimassa 6 kk

Verkkokoulutuksen hinta määräytyy yksikön (toimisto, tehdas yms.) henkilöstömäärän mukaan. Jos yksiköitä on useampia, niin lopullinen hinta muodostuu niiden summasta.

1 – 50 hlöä: 1000 €
50 – 100 hlöä: 2000 €
100 – 200 hlöä: 3000 €
200 – 400 hlöä: 4000 €
yli 400 hlöä: 5000 €
Hintoihin lisätään alv 24 %.

Hintaan sisältyy rajaton käyttöoikeus Mitä Lean on? -verkkokurssille 6kk ajaksi!
Sopimus jatkuu automaattisesti 6kk jälkeen toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, ellei sitä katkaista sopimuskaudella.

Voitte tilata Mitä Lean on? -verkkokoulutuksen yrityksellenne oheisella ilmoittautumislomakkeella.
Mainitkaa lisätiedoissa henkilöstön lukumäärä yksikössänne.