Mitä on vaikuttava vaikuttajamarkkinointi? (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Mitä on vaikuttava vaikuttajamarkkinointi? (1/2 pv)

28.01.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 13 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Markkinointi

Aamupäivä antaa tuhdit eväät vaikuttajamarkkinoinnin maailmassa luovimiseen. Koulutuksen aikana saat konkreettisia esimerkkejä erilaisista vaikuttajamarkkinoinnin caseista, opit miten kaupallisia yhteistöitä kannattaa lähteä rakentamaan ja mittaamaan.

Mukana on myös vaikuttajia antamassa vinkkejä ja jakamassa omia näkökulmiaan yhteistöistä. Ennen caseihin ja workshoppeihin syventymistä, Trootin toimitusjohtaja Joona Haatainen valottaa miltä lähitulevaisuuden vaikuttajamarkkinoinnin visio ja trendit näyttävät.

Koulutus on sinulle, joka haluat oppia miten vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia tehdään, ja sinulle, joka haluat pysyä kärryillä missä tämän markkinointipaletissa yhä tärkeämmäksi nousseen keinon kanssa mennään.

Ennakkotehtävä
Mieti etukäteen mikä alla olevista workshopeista olisi omaa toimialaasi ajatellen sinulle hyödyllisin ja ilmoittaudu siihen jo ennakkoon lisäämällä sinua kiinnostava toimiala lisätietoihin verkkokaupan kassalla.

Kouluttajat:
Esko Asikainen
, Creative Strategist, Troot Finland
Toimin Trootilla luovana strategina, joka vastaa strategisten vaikuttajakokonaisuuksien suunnittelusta ja myynnistä.

Joona Haatainen, CEO, Troot Finland

Simo Liukkonen, Account Director, Troot Finland

Tony Stepanow, Account Director, Troot Finland
Olen toiminut vaikuttajamarkkinoinnin kaupallistamisen parissa vuodesta 2016 ja sitä ennen työskennellyt toimistopuolella ja Pöllölaaksossa kotimaisten TV-ilmiöiden tuotteistuksessa.

8.45 Aamiainen

9.00 Aloitus

– Vaikuttajamarkkinointi 2020, Joona Haatainen
– Konseptointi, CASE Jumpstart, Esko Asikainen
– Tutkimus, vaikuttavuus ja mittaaminen, CASE Avainlippu + Digitalist, Simo Liukkonen
– CASE Viking Line, Tony Stepanow

10.20 Tauko

10.30 Workshopin tehtävänannon läpikäynti

10.45 Workshop
Jokaisessa ryhmässä suunnitellaan yksi monikanavainen vaikuttajamarkkinointikampanja, ryhmät jaetaan toimialojen mukaan.

n. 12.30 Workshopin purku

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros

tiistai 28.01.2020

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.