Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Moderni markkinointi myynnin ja yrityksen brändin kasvattajana b2b (1/2 pv)

Markkinoinnin rooli myynnin tekijänä ja yrityksen arvon kasvattajana korostuu digitalisoituneessa maailmassa. Tämä puolen päivän mittainen koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat ymmärtää paremmin modernin markkinoinnin mahdollisuuksia sekä roolia osana liiketoimintaa. Aamupäivän aikana perehdytään case-esimerkkien kautta markkinoinnin keinovalikoimaan sekä eri kanavien erityispiirteisiin, Kouluttajina toimivat Suomen johtavat markkinoinnin asiantuntijat, joilla on vahva digitaalisen liiketoiminnan osaaminen.

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.

Kenelle?
Koulutus on suunnattu erityisesti ylimmän johdon sekä myynnin henkilöille, joilla on jo vahva liiketoiminnan osaaminen.



OHJELMA

Koulutuksen teemasisältöjä ovat:
– Brändi yrityksen arvon kasvattajana
– Asiakasrakenteen ja rahavirtojen analyysistä johdettu markkinointibudjetti
– Markkinointi ostoputken eri vaiheissa: tavoitemarkkinasta myyntiliidiksi
– Miten toimia sosiaalisessa mediassa?
– Mediastrategia ja mediasuhteiden rakentaminen
– Vaikuttajamarkkinointi ja social selling
– Hakukoneiden toiminta ja löydettävyyden parantaminen
– Sisällöntuotanto ja natiivimainonta
– Datalla ja algoritmeillä ohjattu markkinointi
– Digitaalisen markkinoinnin karikot ja niiden välttäminen

—————————-

Koulutuspaikka:
Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4 krs., Helsinki

Ajankohta:
perjantai 30.08.2019 08.45-11.30

Hinta:
260 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.