MS-100: Microsoft 365 Identity and Services (3 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

MS-100: Microsoft 365 Identity and Services (3 pv)

1990 euroa /hlö + alv 24 %

1990 EUR

01.-03.12.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 1 marraskuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Onko työtehtäväsi hallita ja ylläpitää identiteettejä ja palveluita Microsoft 365 ympäristössä? Tämä koulutus on osa kurssikokonaisuuksia, jotka valmentavat roolipohjaisesti IT-alan ammattilaista kohti tätä työroolia sekä Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert -sertifikaattia. Enterprise Administrator Expert -sertifikaatti korvaa aiemman MCSA: Office 365 -sertifioinnin.

Koulutus valmistaa osaltaan Microsoftin viralliseen sertifiointitestiin MS-100 – Microsoft 365 Identity and Services.

MS-100 on toinen kahdesta Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert -sertifikaattiin vaadittavasta sertifiointitestistä. Jos haluat suorittaa Expert-tason sertifikaatin, tarvitset lisäksi sertifiointitestin MS-101 – Microsoft 365 Mobility and Security.

Koulutuksessa opit mm. perusteet Office 365 -ympäristön asetusten määrittämisesta ja hallinnasta, palveluiden siirtämisestä Office 365 -ympäristöön, Microsoft 365 tenantin ja sen palveluiden hallinnasta sekä Microsoft 365 -identiteettien hallinnasta.

Kurssi korvaa osaltaan MOC 20347 Enabling Office 365 Services -kurssin sisältöä.

Koulutus koostuu kolmesta kokonaisuudesta:
– Office 365 Management
– Microsoft 365 Tenant & Service Management
– Microsoft 365 Identity Management

IT-ammattilaiselle, jonka vastuulla tulee olemaan Microsoft 365 ympäristön hallinta ja ylläpito. Henkilölle, joka haluaa oppia Microsoft 365 pilvipalveluista ja niiden hallinnasta ja ylläpidosta.

Esi­tie­dot
Kokemusta Windows palvelimista, Active Directorysta ja palvelinverkoista, esim. MCSA Windows Server -tasoinen sertifiointi/osaaminen.

Kurs­sin ma­te­ri­aa­lit
Koulutuksen materiaali on Microsoftin virallinen, englanninkielinen materiaali. Koulutus pidetään suomeksi. Koulutus on mahdollista pitää myös englanniksi.

Of­fice 365 Ma­na­ge­ment

– Configuring Azure AD app proxy
– Designing Solutions for External Access

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

Voit osallistua koulutukseen myös etänä.

01.-03.12.2020

1 990 euroa
– jos osallistut koulutuskortilla, sinulta veloitetaan materiaalimaksu 240 euroa.