MS Project jatkokoulutus – projektin edistynyt suunnittelu ja seuranta (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

MS Project jatkokoulutus – projektin edistynyt suunnittelu ja seuranta (1 pv)

24.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 13 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta

Projektinhallintaohjelmiston jatkokoulutuksessa käymme läpi budjetin, kustannusten sekä resurssien laajemman hallinnan MS Project -ohjelman avulla. Tutustumme ohjelma- ja hanketason hallinnan mahdollisuuksiin sekä käymme läpi eri osien mukauttamista käyttäjän tai projektiryhmän omiin tarpeisiin. Koulutuksen jälkeen ymmärrät syvällisemmin Microsoft Project –ohjelman projekteja tehostavia ominaisuuksia.

Olemme suunnitelleet koulutuksen projektipäälliköille sekä muille projekteissa työskenteleville (esim. hankejohtaja, projektiassistentti), jotka haluavat syventää tietämystään projektinhallinnasta Microsoft Project -ohjelmistolla.

Esitiedot
Saat koulutuksesta parhaan hyödyn, jos olet ensin käynyt Microsoft Project tehokas peruskäyttö -koulutuksen tai omaat vastaavat tiedot ja olet käyttänyt MS Projectia omassa työssäsi.

Koulutuksessa käytetään Microsoft Project 2016 Pro -versiota. Halutessasi voimme asentaa käyttöösi koulutukseen myös Microsoft Project Pro 2013 tai Microsoft Project Pro 2010 -version.

Koulutuspäivä on klo 9:00-16:00. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

Sisältö:

Lyhyt kertaus MS Projectin perusasioihin

Resurssien käyttö työryhmänä MS Projectissa
– Resurssivaranto
– Resurssien tarkempi määrittely
– Eri keinot resurssitilanteen tarkasteluun

Budjetointi Microsoft Projectilla
– Budjettiresurssien luonti ja käyttö

Kustannusten hallinta projektinhallintaohjelmistolla
– MS Project-ohjelman tapa käsitellä kustannuksia
– Resurssit ja niiden eri tyypit ja niiden hyödyntäminen
– Kustannusten tarkasteleminen kootusti
– Kustannusten raportointi

Useamman projektin käsitteleminen MS Projectissa
– Koontiprojektin idea ja hyödyntämistavat
– Linkkien luominen eri projekteissa olevien tehtävien välille

MS Project -ohjelman mukauttaminen omiin tarpeisiin
– Kentät, taulut ja näkymät

Raportit Microsoft Projectissa

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

tiistai 24.09.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.