MS Project jatkokoulutus – projektin edistynyt suunnittelu ja seuranta (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

MS Project jatkokoulutus – projektin edistynyt suunnittelu ja seuranta (1 pv)

27.02.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 5 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Projektinhallinta

Projektinhallintaohjelmiston jatkokoulutuksessa käymme läpi budjetin, kustannusten sekä resurssien laajemman hallinnan Microsoft Projectin avulla. Tutustumme ohjelma- ja hanketason hallinnan mahdollisuuksiin sekä käymme läpi eri osien mukauttamista käyttäjän tai projektiryhmän omiin tarpeisiin.

Koulutuksen jälkeen ymmärrät syvällisemmin MS Project –ohjelman projekteja tehostavia ominaisuuksia.

Koulutuksessa käytetään Microsoft Project Professional 2019 -versiota. Halutessasi voimme asentaa käyttöösi koulutukseen myös Microsoft Project Professional 2016, Microsoft Project Professional 2013 tai Microsoft Project Professional 2010 -version.

Olemme suunnitelleet koulutuksen projektipäälliköille sekä muille projekteissa työskenteleville (esim. hankejohtaja, projektiassistentti), jotka haluavat syventää tietämystään projektinhallinnasta Microsoft Project -ohjelmistolla.

Esitiedot
Saat koulutuksesta parhaan hyödyn, jos olet ensin käynyt Tieturin Microsoft Project tehokas peruskäyttö -koulutuksen tai omaat vastaavat tiedot ja olet käyttänyt MS Projectia omassa työssäsi.

Koulutuspäivä alkaa klo 9.00 ja päättyy noin klo 16.00-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Ly­hyt ker­taus MS Pro­jec­tin pe­rus­asioi­hin

Kus­tan­nus­ten las­ken­ta pro­jek­tin­hal­lin­taoh­jel­mis­tol­la

MS Project -ohjelman tapa käsitellä kustannuksia
– resurssit ja niiden eri tyypit ja niiden hyödyntäminen
– tehtäväkohtaiset kustannukset
– kustannusten tarkasteleminen kootusti
– raportointi Microsoft Projectissa

Projektin seuranta
– perusaikataulu
– toteuman syöttö
– muutosten vaikutus
– poikkeamien seuranta

Yh­teis­ten re­surs­sien käyt­tö MS Pro­jec­tis­sa
– resurssivaranto
– resurssien tarkempi määrittely
– eri keinot resurssitilanteen tarkasteluun

Useam­man pro­jek­tin kä­sit­te­le­mi­nen MS Pro­jec­tis­sa
– koontiprojektin idea ja hyödyntämistavat
– linkkien luominen eri projekteissa olevien tehtävien välille

Oman projektimallin teko
– MS Project -ohjelman mukauttaminen omiin tarpeisiin
– kentät, taulut ja näkymät

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

torstai 27.02.2020

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.