Mudbox perusteet (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Mudbox perusteet (1 pv)

09.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 8 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Sculptaus, eli 3D-mallin muovailu erilaisilla työkaluilla ja keinoilla, on nykyaikainen tapa työstää 3D-malleista monimutkaisempia ja näyttävämpiä kokonaisuuksia. Mudbox-ohjelman avulla muokkaat ja maalaat malleista näyttävämpiä versioita hetkessä. Kurssi opettaa perusteet sculptaus-työkaluista sekä teksturoinnista tehokkaasti ja käytännön harjoitusten avulla.

Mudbox on sculptaus-ohjelma joka toimii suoraan yhteen Autodeskin 3DsMax ja Maya -ohjelmistojen kanssa, ja tarjoaa hyvät työkalut mallien sculptaukseen sekä tekstuurien luomiseen (3D Paint).

Kurssi sopii niille jotka haluavat luoda näyttävämpiä 3D-malleja tehokkaasti.

Esitiedot
Kurssille osallistuminen vaatii perustiedot ja taidot 3D-ohjelmistoista (esim. 3DsMax perusteet kurssin läpikäymisen).

Käyttöliittymä
– Valikot
– Näkymien hallinta ja navigointi
– Tärkeimmät pikanäppäimet

Sculptauksen perusteet ja työkalut
– Tasot
– Työkalut ja niiden asetukset
– Työkalujen tehokeinot

3D Paint perusteet ja työkalut
– UV Mapping perusteet
– Paint Työkalut ja niiden asetukset

Mallien tuominen 3DsMax ja muista 3D-ohjelmistoista muokattavaksi.
– Formaatit ja asetukset

Mallien vieminen takaisin 3DsMax tai muihin 3D-ohjelmistoihin esim. animoitavaksi.
– Formaatit ja asetukset

Erilaisten lisätekniikoiden käyttäminen kuten Normal Map -kuvien laskeminen.
– Normal-kuvien laskemisen asetukset ja työvaiheet
– Occlusion-kuvien laskemisen asetukset ja työvaiheet

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

maanantai 09.09.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.