Muutoskyky kilpailukyvyn parantajana -tietoisku (2 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Muutoskyky kilpailukyvyn parantajana -tietoisku (2 h)

24.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 26 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Johtaminen ja esihenkilotaidot , Liiketoiminnan kehittäminen

Paljon puhutaan kilpailukyvystä – mitä se tarkoittaa liiketoiminnan parantamisessa? Tietoiskussa saat kuvan siitä, mistä organisaation muutoskyvykkyys syntyy ja miten muutoskyvyllä voi vaikuttaa systemaattisesti kilpailuedun sekä suosittelun paranemiseen.

Tietoisku sisältää:
– 2 tunnin valmennuspaketin
– Halutessasi henkilö/organisaatiokohtaisen fasilitointitunnin etäyhteyksillä

– Mitä muutoskyky on ja miten sitä mitataan?
– Miksi suosittelun mittaaminen on tärkeää?
– Miten asiakas- ja henkilöstötutkimus liittyvät kilpailukykyyn?
– Voiko organisaation kehityshankkeiden onnistumista mitata ja miten?
– Asiakascase-esimerkkejä

TIetoiskun jälkeen:
– Tiedät mitkä kokonaisuudet tutkitusti mittaavat organisaation muutoskykyä ja miten sitä voi systemaattisesti parantaa
– Kuulet, miten päästään tiedolla johtaen kiinni muutoskykyyn, sen kehittämiseen ja kehittämisen tuloksiin.
– Saat käytännön esimerkkejä onnistuneista caseista.

Valmennus sopii toimitusjohtajille, yrittäjille ja johtoryhmän ja hallituksen jäsenille sekä liiketoiminnasta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille.
Osallistuminen ei vaadi aiempaa osaamista aihealueeseen liittyen.

Kouluttajat:
Juhani Strömberg
, Senior Advisor, Seedi Oy

Juhani Strömberg on pitkän linjan digitalisoija ja Seedigital -yksikön johtaja, koulutukseltaan tekniikan tohtori (digitaalitekniikka ja teollisuustalous). Hänellä on 40 v työkokemus IT-palvelu- ja logistiikka-aloilta – 25 v konsernijohtoryhmätasolla ja yli 20 v hallitustyöskentelyssä. Viimeksi hän on ollut Itella Oyj:ssä 9 vuotta strategiajohtajana ja sitä ennen Tieto Oyj:ssä erilaisissa linja- ja kehitysjohtotehtävissä 30 vuotta, joista 17 vuotta konsernin johtoryhmän jäsenenä. Hän on myös Blockchainforum ry:n hallituksen jäsen. Hallitustyöskentelykokemusta on myös kertynyt lukuisista yrityksistä. Hän sai v. 2010 ”Vuoden IT-innovaattori” -palkinnon ja on ollut yli 10 vuotta Tietoviikko-lehden “100 suomalaista IT-vaikuttajaa”-listalla.

Marko Parkkinen, Toimitusjohtaja, Seedi Oy

Marko Parkkisella ( DI, BBA ) on yli 25 vuoden kokemus yritysten kasvusta yrittäjänä, omistajana, konsulttina sekä hallituksen jäsenenä. Markon missiona on pelastaa maailma ratkaisemalla krittiset ongelmat uusilla yrityksillä, ja pelastaa Suomi auttamalla yrityksiä kehittymään kilpailukykyisemmiksi. Hän on ollut perustamassa yhteensä 34 yritystä, joista viimeiset 23 hän on perustanut innovaatio- ja konsulttiyhtiönsä Ratkaisutoimisto Seedin lukuun vuodesta 2009 alkaen. Samaan aikaan Seedi on konsultoinut yli 300 yritystä ja yhteisöä omistamisen, kasvun ja kaupallistamisen alueilla. Parkkinen omistaa omien yritystensä lisäksi osuuksia useista yrityksistä start-upeista pörssiyhtiöihin ja luennoi omistamisesta ja hallitustyöskentelystä. Parkkiselle myönnettiin vuonna 2005 Mainonnan monitaho -palkkio elämäntyöstään suomalaisen markkinoinnin hyväksi. Vuonna 2010 Tietoviikko lehti valitsi hänet 100 suomalaisen IT vaikuttajan joukkoon. Vuonna 2011 hän pääsi kymmenen finalistin joukkoon Talouselämän nimeämänä innovaatiojohtajana.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Kouluttajien taustalta huokuu vankka osaaminen ja ihmisyys.”
”Selkeää ja mielenkiintoista asiaa. Marko poimi hyvin osallistujien tarpeita mukaan ihan lennosta. Aineistossa mielenkiintoisia näkökulmia ja tarkkuutta.”

Muutoskyky kilpailukyvyn parantajana -tietoiskun ohjelma 24.4.2024 klo 9.30-11.30

9.20 Yhteyden avaus

9.30 Paljon puhutaan kilpailukyvystä – mitä se tarkoittaa liiketoiminnan parantamisessa?

– Mitä muutoskyky on ja miten sitä mitataan?
– Miksi suosittelun mittaaminen on tärkeää?

Tauko

– Miten asiakas- ja henkilöstötutkimus liittyvät kilpailukykyyn?
– Voiko organisaation kehityshankkeiden onnistumista mitata ja miten?

Asiakascase-esimerkkejä

11.30 Tietoisku päättyy

Etäkoulutus

24.4.2024, klo 9.30-11.30

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.