Muutosmyötärinta ja resilienssi (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Muutosmyötärinta ja resilienssi (90 min)

22.11.2022, Webinaari , Webinaari 13 syyskuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Hyvä ja energinen kokonaisuus. Sain loistavia vinkkejä tulevaan. Arvosana 9,5” (eräs toimitusjohtaja muutosneuvottelujen jälkeen)

Jos kaadut, nouse ylös

1) Olosuhteet työpaikoilla muuttuvat nopeasti ja se voi tuntua epämiellyttävältä.
    2) Tiimiläiset suhtautuvat muutokseen hyvin eri tavoin.
    3) Miten löytää resilienssiä eli kuinka päästä vaikeiden aikojen, esim. muutosneuvottelujen yli voittajana?

Muutosmyötärinta ja resilienssi -webinaari sopii asemasta ja tehtävästä riippumatta jokaiselle työntekijälle, esihenkilöille ja johdolle.

Muutosmyötärinta ja resilienssi -webinaarista saat hyödyt:
    – On tärkeää pohtia omaa suhtautumista työhönsä ja sen muuttumiseen
    – Ymmärrät innostuksen ja työn imun merkityksen
    – Ymmärrät tunteiden vaikutuksen muutostilanteessa (mm. pelko, viha, suru, ilo)
    – Opit resilienssin vaiheet: tosiasioiden tunnustaminen, selviytysmisvaihe ja kasvun vaihe
    – Pahimmat pelkosi hälvenevät ja luottamusta tulee tilalle

Mika Pesonen, Muutosmyötärinta ja resilienssi -kouluttaja

Psyykkinen valmentaja, tietokirjailija Mika Pesonen (KTM) on kokenut ja pidetty valmentaja. Hän siirtyi valmennusyrittäjäksi vuonna 2020 työskenneltyään sitä ennen reilut kuusi vuotta OP-ryhmässä valmentaen myyjiä, esihenkilöitä ja johtoryhmiä. Hän tekee noin sata valmennusta vuodessa eri aihepiireistä.

Mika on käynyt psyykkisen valmentajan koulutuksen, josta on tässä webinaarissa erittäin paljon hyötyä.

Mika on julkaissut kirjan Tunnista tyyppisi – löydä itsesi ja muiden parhaat puolet (Otava, 2020) yhdessä terapeutti, työnohjaaja Minna Oulasmaan kanssa. Syksyllä 2022 Alma Talent julkaisee Mikan ja Minnan seuraavan kirjan Suoraa palautetta! Viisaan keskustelun käsikirja.

Palautetta aikaisemmista valmennuksista:
    – ”Hyvä ja energinen kokonaisuus. Sain loistavia vinkkejä tulevaan. Arvosana 9,5”
    (eräs toimitusjohtaja muutosneuvottelujen jälkeen)

12:45 Yhteyksien tarkistus

13:00 Tervetuloa webinaariin

Arvot ja asenteet
    – Maailma muuttuu eikä sinulta edes kysytä

Tunnista ja tunnusta tosiasiat

Resilienssin anatomia

Tutki omat tunteesi muutosmylleryksessä

Omien haitallisen uskomusten tunnistaminen

Luottamuksen ja ilon avaimet

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy

22.11.2022 klo 13:00 – 14:30

– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

197 euroa / hlö + alv 24 %
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.