Muutosneuvottelut -mitä, miksi, milloin (2 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Muutosneuvottelut -mitä, miksi, milloin (2 h)

25.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 18 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

HR Human Resources , HR ja henkilöstöhallinto , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Lakitieto

Työnantajan on tärkeää tuntea yhteistoimintalain mukaisten muutosneuvottelujen edellytykset, jotta ne tulee varmasti hoidettua oikein.

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa käydään läpi niin menettelysäännöksiä kuin käytännön esimerkkejäkin.

Hyödyt:
Koulutuksen jälkeen tiedät muun muassa
– Milloin muutosneuvottelut pitää järjestää?
– Kenen kanssa neuvotellaan?
– Mistä asioista neuvotellaan?
– Miten toimitaan neuvottelujen jälkeen?

Koskee työnantajia, joilla on vähintään 20 työntekijää eli joihin sovelletaan yhteistoimintalakia.

Kouluttaja:
Kati Mattinen
, Juristi, Helsingin seudun kauppakamari – Helsingforsregionens handelskammare ry
Kati Mattinen toimii Helsingin seudun kauppakamarin juristina. Hän on työoikeuden ja palkkahallinnon asiantuntija ja pidetty kouluttaja. Lisäksi Mattinen on yksi KauppakamariTiedon Palkanlaskenta- ja Työsuhde-teoksen kirjoittajista.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Kati on huippuhyvä kouluttaja ja huippu myös neuvontapalvelun puolella. Aina saa apua ja vastaukset ovat selkeitä. Myös koulutustyyli on selkeä ja ymmärrettävä!”

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Muutosneuvottelujen piiriin kuuluvat asiat

– työvoiman vähentäminen
– muutokset töiden järjestelyissä ym.

Neuvottelujen ajankohta ja kesto

Neuvottelujen osapuolet

Neuvottelun sisältö

Neuvottelujen jälkeen

11.30 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

25.4.2024, klo 9.00-11.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.