Muutosta johtamassa (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Muutosta johtamassa (1/2 pv)

29.01.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 8 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Tässä seminaarissa tarjotaan uusia työkaluja ja vertaistukea muutoksen johtamiseen.

Kouluttajat
Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto
Anssi Rantanen, Growth Tribe
Otto Ruijs, Hyper Island
Kai Virtanen, Roger Studio

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Avaus

Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto

9.15 Kasvuajattelu ja tulevaisuuden kasvukulttuuri

Anssi Rantanen, Growth Tribe

Miten yritysten tulisi systematisoida ja mahdollistaa kasvuaan tässä nopeasti muuttuvassa maailmassa? Miten maailman nopeiten kasvavat yritykset kuten Google, Amazon ja LinkedIn ovat organisoituneet kasvun saralla? Näistä aiheista Anssi, Growth Tribe:n Suomen maajohtaja, tulee puhumaan. Hän tulee kertomaan mitä kulttuuria yritysten tulee vaalia ja miten organisaatioiden täytyy järjestyä, jotta kasvu saadaan uudelle tasolle.

10.00 Otto Ruijs, Hyper Island

Otto on Euroopan Hyper Islandin Business Transformation liiketoiminnan vetäjä, joka aikaisemmin työskenteli Aasiassa. Otolla on vahva kokemus muutoksen johtamisesta sekä muutosjohtajien kouluttamisesta kansainvälisessä organisaatiossa. Hän kertoo omien kokemustensa kautta millaista valmennusta ja sparrausta organisaatio tarvitsee muutoksen toteuttamiseen.

10.45 Tauko

11.00 Kai Virtanen, Roger Studio

Kai on Roger Studion toimitusjohtaja ja toimii neuvonanatajana useissa kotimaisissa organisaatioissa. Kai puhuu megatrendeistä, hiljasista singnaaleista sekä ilmiöistä, joiden kautta muutokselle on helpompi löytää oikea suunta. Hän puhuu myös FOMO efektistä, jota yhä useampi yritys on lähtenyt tavoittelemaan.

11.40 Summaus ja päätös

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

29.01.2019 klo 8.45-12.00

Jäsenhinta: 125
euroa /hlö + alv 24 %.
Normaali hinta: 260 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.