Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Myy markkinoinnin ideasi tehokkaammin (1/2 pv)

Tiedät mitä yrityksessänne pitäisi tehdä markkinoinnin saralla, mutta projektit eivät mene läpi yrityksen johdolle tai et saa sitoutettua myyjiä ottamaan hyötyä irti kaikista mahdollisuuksista? Sinulla on liuta loistavia ideoita, mutta esimiehesi ei ymmärrä niiden tärkeyttä yrityksen liiketoiminnassa? Tämä haaste on yllättävän yleinen, mutta tärkeä ratkaista, jotta sinä suoriudut työssäsi paremmin. Tämä on ehdottomasti vuoden tärkeimpiä koulutuksia, jossa sukelletaan sisäisen myynnin saloihin huikean asiantuntijakaartin johdolla.


Kouluttajat:
Anne Korkiakoski
, markkinoinnin “kummitäti” ja hallitusammattilainen
Työ: Hallitusammattilainen. Nordic Morning Groupin, Helsinki Marketingin, Lunawoodin, Kalevala Korun, UN Women Suomen, Kämp Groupin, Lindströmin, Vuoristo-yhtiöiden ja Vaasan yliopiston hallituksissa.
Ura: Koneen ja Elisan markkinointi- ja viestintäjohtaja, EuroRSCG:n Suomen tytäryhtiön ja Pohjoismaiden toimintojen johtaja. Aloitti uransa Nesteen markkinatutkijana.
Koulutus: Kauppatieteiden maisteri, Vaasan yliopisto

Mika D. Rubanovitch, myyntivalmentaja ja liikkeenjohdon konsultti
Työ: Suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja ja liikkeenjohdon konsultti. Hän on valmentanut tuhansia yritysjohtajia ja kirjoittanut bisnesbestsellereitä.
Ura: Johtajatiimin perustaja ja toimitusjohtaja. Ollut mm. Luhdan, Tiedon, Hotelzon Internationalin ja Pariisissa LetsBuyIt.com -yhtiön palveluksessa. Työuransa hän aloitti Tamrockilla ja 21-vuotiaana perusti The Young Professionalsin.
Koulutus: Ekonomi, Hanken Svenska handelshögskolan

Tommi Rytkönen, Renoa Group
Työ: Käynnistäjä, innostuja, kasvun tekijä, viestijä ja ihmisten johtaja. Tommi on ollut useamman vuoden Mainostajien Liiton hallituksen puheenjohtajana, Suomen Franchising Yhdistys ry sekä Suomen Vuokranantajat ry hallituksissa.
Ura: Toimii Renoa Groupin toimitusjohtajana ja ollut mm. Smartumin, Nooa Säästöpankin sekä Kiinteistömaailman toimitusjohtajana. Aloittanut uransa Suomen Säästöpankissa rahoituspäällikkönä.
Koulutus: Kauppatieteiden maisteri, LUT University

Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto
Työ: Toiminut yli 20 vuotta kansainvälisen teknisen kaupan markkinoinnin ja myynnin johtotehtävissä. Lemminki vaikuttaa World Federation of Advertisers, Coptersafetyn ja Lahti Region hallituksissa.
Ura: Mainostajien Liiton toimitusjohtaja sekä Ranskalaisen kyläkaupan yrittäjä. Toiminut ALLU groupissa markkinointipäällikkönä, osakkaana JM Tiedolla ja konsulttina Alma Talentilla. Aloittanut uransa teknisen kaupan markkinoinnissa.
Koulutus: Kauppatieteiden maisteri, LUT University



OHJELMA

8.45 Aamupala

09.00 Kuinka markkinointia markkinoidaan ylemmälle johdolle?
Anne Korkiakoski

10.00 Miten myynti innostetaan hyödyntämään markkinoinnin tuomat mahdollisuudet?
Mika D. Rubanovitsch

11.00 Tauko

11.10 Markkinoinnin ideoiden läpivienti esimiehelle
Tommi Rytkönen

11.50 Sitouta koko organisaatio mukaan markkinointiin
Riikka-Maria Lemminki

—————————-

Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

Ajankohta:
tiistai 11.06.2019

Hinta:
300 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.