Myynnin ja markkinoinnin tietosuoja (2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Myynnin ja markkinoinnin tietosuoja (2 h)

10.05.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 27 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Mitä markkinoinnin tietosuojan sääntelystä tulisi tietää – miten ePrivacy-asetuksen valmistelu etenee? Millaisia tietosuojan vaatimuksia liittyy sosiaalisen median markkinointiin? Entä sähköpostimarkkinointiin?

Webinaarikoulutuksessa syvennytään tietosuojakysymyksiin myynnin ja markkinoinnin työn näkökulmasta. Webinaarin käytännönläheinen ja konkreettinen lähestymistapa auttaa ymmärtämään, millaisia tietosuojavaatimuksia kohdistuu markkinoinnin ja myynnin ammattilaisiin – mitä tietosuojasta on tärkeää tietää. Webinaarissa luodaan tiivis katsaus markkinoinnin tietosuojan lainsäädäntöön (GDPR, ePrivacy, laki sähköisen viestinnän palveluista) sekä suoramarkkinointirekisterin käyttöön. Webinaarissa käydään läpi, millaista sääntelyä erilaisiin markkinointikanaviin kohdistuu.

Markkinoinnin, myynnin sekä viestinnän ammattilaiset. Webinaari sopii myös juristeille, tietosuoja-ammattilaisille, ja muille, jotka haluavat saada lisää käytännönläheistä tietoa tietosuojasta nimenomaan myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta.

Kouluttaja:
Antti Iso-Markku
, Legal Counsel, Fujitsu Finland Oy

Antti Iso-Markku toimii Fujitsu Finland Oy:ssä Legal Counselina. Antti on erikoistunut tietosuojan lisäksi immateriaalioikeuksiin, teknologiaan, yhtiöoikeuteen ja rahoituskysymyksiin.

10.00 Tervetuloa webinaariin!

Terminologia

Lyhyt johdanto markkinoinnin tietosuojan lainsäädäntöön
– GDPR ja ePrivacy
– Laki sähköisen viestinnän palveluista

Suoramarkkinointirekisterin käyttö ja sinne tallennettavat tiedot

Sääntelyn vaatimukset markkinointikanavittain
– Sähköposti
– Tekstiviesti
– Puhelu

Automatisoidut soittojärjestelmät

Sosiaalinen media
– Display-mainonta
– Suoraviestintä
– Erilaiset kilpailut ja arpajaiset

Yhteenveto

12.00 Webinaari päättyy

Koulutus järjestetään verkossa

10.05.2022 10:00-12:00

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 210 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 190 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)