Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille (2 pv)
1490 euroa /hlö + alv 24 %
01.-02.10.2020, Hotel Haven, Helsinki
1490 euroa /hlö + alv 24 %
01.-02.10.2020, Hotel Haven, Helsinki
Erottuuko apteekkinne erinomaisella palvelulla ja kannattavalla myynnillä? Valmennuksessa perehdymme yli kahdessasadassa apteekissa ja lukuisissa esimiesvalmennuksissa testaamiimme johtamistekniikoihin.
Kilpailun kiristyessä proviisorin rooli palvelun ja myynnin johtajana korostuu. Valmennus on kattava kokonaisuus myynnin ja palvelun johtamisesta nykyajan apteekkityössä. Valmennus on käytännönläheinen ja antaa selkeät toimintamallit arjen tekemiseen. Valmennuksessa korostuu tekemisen ja ihmisten johtaminen, suunnitelmallisuus ja tavoiteorientoitunut johtamiskäsitys sekä ennen kaikkea käytännönläheisyys ja hauskuus tekemiseen!
Hyödyt osallistujille:
– Ymmärrät päivittäisen asiakastyön johtamisen osana ammattiapteekin toimintaa
– Tunnistat omat kehityskohtasi ja vahvuutesi henkilöstön myynti- ja asiakaspalvelutaitojen kehittäjänä
– Opit käymään positiiviset palautekeskustelut, puuttumaan rakentavasti ja vetämään palaverit osallistavasti
– Saat paljon käytännön esimerkkejä ja toimivia myyntipareja johtamistyöhösi vietäväksi
– Saat henkilökohtaisen DiSC® profiilin
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu kaikille palvelun ja myynnin kehittämisestä kiinnostuneille apteekkareille ja proviisoreille. Valmennus on apteekkien esimiehille, joilla on tahtoa kiivetä huipulle!
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
OHJELMA
Päivä 1.
08:30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 Valmennuksen avaus ja tutustuminen
09:30 Kuluttajien odotukset apteekkiasioinnilta
10:00 Mitä on hyvä ja tavoitteellinen apteekkipalvelu?
10:30 Asiakaskohtaamismallit itsehoidon ja reseptipalvelun tilanteisiin
– Kartoitus lääkemyynnin edellytyksenä ja lisämyynnin mahdollistajana
– Tarjoukset: Tuputtamista vai hyvää palvelua?
12:00 Lounas
13:00 Haastavan ja reklamoivan asiakkaan kohtaaminen ja toimintamallin luominen
14:00 Tiedä mitä asiakaskohtaamisissanne tapahtuu
– Asiakastyön havainnointi
15:00 Havainnoista palautteenantoon
15:30 Kiire, priorisointi ja suunnitelmallisuus. Ajankäytön suunnittelu.
16:00 Välitehtävän anto ja ensimmäinen valmennuspäivä päättyy
Päivä 2.
08:30 Aamupala
09:00 Välitehtävän purku
10:00 DiSC® viitekehys
10:30 Omaan DiSC®-profiiliin tutustuminen
11:00 Profiilin hyödyntäminen työyhteisössä
12:00 Lounas
13:00 Mikä motivoi, mihin motivaatiota tarvitaan ja voiko sitä johtaa?
14:00 Yksilön ja ryhmän valmentava johtaminen
– Palautteen anto ja tehokas palaveri
15:00 Ryhmän menestyksen esteet
16:00 Palaute ja valmennuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Hotel Haven, unioninkatu 17, 00130 Helsinki
Ajankohta:
01.-02.10.2020
Hinta:
1 490 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun koulutuspäivinä.
– jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.
Myynnin- ja palvelun johtamisvalmennus proviisoreille (2 pv)
1490 euroa /hlö + alv 24 %
01.-02.10.2020, Hotel Haven, Helsinki