Myynnin Rockstara™ – Social Selling Superstar (2 x 1/2 pv)
Nelosen Diili-ohjelmastakin tuttu markkinoinnin ja myynnin ammattilainen Petri Matero
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Myynnin Rockstara™ – Social Selling Superstar (2 x 1/2 pv)

18.-20.05.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 10 toukokuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Markkinointi , Myynti , Sosiaalinen media , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Petriltä tuli hyvää settiä, parasta mitä Suomen maalta kuultu. Pidin asenteesta olla rento, aito ja jotenkin syvällinen. Ei jääty pintaan niin kuin usein." - Yrittäjä, konsultti

• "Yli 20 vuotta viestinnän ja markkinoinnin parissa työskennelleenä sain esityksestäsi paljon uusia oivalluksia ja runsaasti uutta virtaa." - Viestintäalan ammattilainen

Näin rakennetaan tunteita herättävä asiantuntijabrändi

Modernin myynnin haasteet

Moderni myynti vaatii uusia taitoja sekä oivalluksia. Enää ei entinen luukuttaminen tai pelkkä ratkaisumyynti tuo toivottuja tuloksia. Myyjästä on kuoriutunut asiantuntija, tiiminvetäjä sekä asiakkaan luottopakki, joka ratkaisee aina käsillä olevat ongelmat.

Uudet taidot eivät synny tyhjästä, ja jokaisen meistä on hyvä pysähtyä miettimään, mitä teen oikein, missä voisin olla parempi tai mitä asiakkaani arvostavat minussa.

Tässä kahden aamupäivän etävalmennuksessa pureudutaan syvälle myyjän mielenmaisemaan ja taitoihin, sekä tekniikoihin että henkisiin työkaluihin.

1. Opit rakentamaan tunteita herättävän asiantuntijabrändin, oivallat tärkeitä asioita rutiinien ja itsensä johtamisen merkityksistä.
    2. Saat vinkkejä menestyksekkään sosiaalisen median näkyvyyden rakentamiseksi sekä opit ”myymään myymättä”.
    3. Pääset verkostoitumaan tälle etävalmennukselle rakennattavassa omassa Facebook-ryhmässä.
    4. Saat hyödylliset välitehtävät koulutuspäivien välillä ja pääset palaamaan aineistoihin myöhemmin.

Nyt saa myyjän jalka nousta monitorin päälle, koska tällä kurssilla tehdään tähtiä. Opit laatimaan asiantuntijabrändin, johtamaan itseäsi ja tekemään tulosta.

Kenelle

Etävalmennus on tarkoitettu kaikille myyjille, asiantuntijoille, konsulteille, yrittäjille sekä sellaisiksi aikoville. Näkökulmat ovat universaaleja sekä kurssin osallistava tapa synnyttää uniikin kokemuksen, joka vastaa suoraan osallistujien tarpeisiin.

Hyödyt

Myynnin Rockstara™ – Social Selling Superstar -etävalmennus tarjoaa kokemuspohjaista tietoa ja hyödyllistä keskustelua asiantuntija- ja osaamisverkoston kanssa.

Saat oivaltavia esimerkkejä, aktivointeja ja tehtäviä sekä työpohjia, jotka auttavat sinua näkemään oman roolisi myyjänä 2020-luvulla täysin uudessa valossa.

Kouluttaja Petri Matero, myynnin ja markkinoinnin asiantuntija

Petri Matero on markkinoinnin, myynnin ja konseptien monitoimimies. Matero toimii tällä hetkellä itsenäisenä konsulttina yrityksensä Materock Oy:n parissa.

Petri on tunnettu intohimoisesta ja innostuneesta suhtautumisestaan kouluttamiinsa asioihin ja myöskin kyvystä saada aikaan keskustelua, virtuaalisestikin. Matero julkaisee konsulttityönsä ohessa musiikkia omaa sukunimeään kantavalla bändillä, keräilee vintage-kitaroita, pyörittää levy-yhtiötä sekä kirjoittaa kirjoja.

”Loistavaa settiä, kokenut ja samalla tuore lähestymistapa, hyödyllisiä työkaluja  ja sparrausta.”

Myynnin ja markkinointialan konkari  Petri Matero kilpailee myös Nelosen Diili -tosi-tv -sarjassa 2021.

Myyjän supervoimat

• Itsensäjohtaminen
    • Brändikolmio
    • Sparrausta

Myynnin mekaniikka

• Prosessit kuntoon
    • Työkalut käyttöön
    • Case-esimerkkejä

Tuloksen tekeminen

• Ratkaisumalleja
    • Tee edes tämä
    • Miten tästä eteenpäin

Aikataulu

2 aamupäivää, joiden lisäksi koulutuksen Facebook-ryhmä avautuu viikkoa ennen koulutusta

8.45 Yhteyksien ja tekniikan tarkistus

9.00 Koulutus alkaa

12.00 Koulutus päättyy

Taukoja pidämme noin 45 min välein

KoulutuspaikkaEtävalmennus Zoomilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

Ajankohta: 18.5. ja 20.5.2021 klo 9.00 – 12.00

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin. Tallenne on käytettävissä osallistujille 1 vko toteutuksen jälkeen. Etävalmennukseen kuuluu myös vapaaehtoinen Facebook-ryhmä.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 567 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 497 euroa / hlö (+ alv 24%).

Early bird -etu! Ilmoittaudu 3.5.2021 mennessä, saat henkilökohtaisen valmennuksen veloituksetta. Koulutuksen osallistujat saavat mahdollisuuden 1-2-1 -sparraukseen Materon kanssa (90 minuuttia).  Arvo 280 euroa.

Early bird -etu! Ilmoittaudu 3.5.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Optio! Henkilökohtaisen lisävalmennuksen hinta (90 minuuttia) osallistujille on 280 euroa (+ alv 24 %)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.