Myyntitiimin vetäjä -käytännönläheinen valmennuskokonaisuus asiakashankintaan etänä ja hybridisti
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

01.-14.06.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Myynti

Valtaosa myyntitapahtumista siirtynyt pysyvästi etäkanaviin. Tulevaisuudessa valtaosa myynnistä tapahtuu hyödyntäen etä ja hybridikanavia. Kuitenkin isolla osalla myyjistä on esimerkiksi suuria haasteita tehdä vaikuttavaa ja laaja alaista myyntiä verkkotapaamisessa ja tunnistaa, miten etä ja hybridikanavia voisi täysipainoisesti hyödyntää omassa myynnissä.

Myynnin esimiesten valmentava rooli korostuu tämän muutoksen ajurina.
Hyvä myynnin esimies johtaa tiimiään esimerkillään, valmentaen ja sitouttaa kaikki yhteisiin tavoitteisiin.

Tässä käytännönläheisessä myynnin esimiehelle suunnatussa valmennuskokonaisuudessa saat tarvittavat työkalut myyntitiimin kehittämiseen ja liiketoiminnan parantamiseen kohti laadukasta, tehokasta ja ammattimaista myyntiä etä ja hybridikanavassa.

Valmennuksessa myynnin esihenkilö ymmärtää
• miten myyntitiimi saadaan tekemään laaja- alaista asiakashankintaa etä ja hybridikanavien avulla.
• miten etätapaamisten avulla voidaan laajentaa oman myyntitiimin myyntialuetta sekä kasvattaa omaa lisä ja ristiin-myyntiä.
• missä tilanteissa myyntitiimin kannattaa hyödyntää puhelinta ja missä verkkotapaamista sekä missä olla fyysisesti paikalla?
• miten valmennan myyntitiimin hyödyntämään etäkanavien tehokeinoja, puhelimessa ja verkkotapaamisessa sekä minkälaista myyntimateriaalia tarvitaan etänä tapahtuvaan asiakashankintaan myyntitekniikan tukena?

Valmennuksen aikana rakentuu malli, minkä avulla esimies voi jalkauttaa valmennuksen opit omalle myyntitiimilleen.

Kauppakamarin valmennuksessa hyödynnetään Teamsia sekä etä ja hybriditapaamisessa tarvittavia työkaluja.

Asiantuntijat
Kai Rustholkarhu, Toimitusjohtaja, Closer Group Oy
Tuomas Timonen, Partneri, valmentaja, Closer Group Oy

1.6. klo 09-11.30. Työpaja 1.

klo 8.50 Yhteyden avaus

Miten laajennat tiimisi myyntialuetta ja houkuttelette asiakkaat tapaamiseen etä ja hybridikanavassa?
• Miten hyödynnämme tiimin kanssa etä ja hybriditapaamista myyntialueen laajentamiseen?
• Missä myyntitilanteissa tiimiläisteni kannattaa käyttää puhelinta, verkko ja fyysistä • tapaamista
• Miten valmistelemme asiakkaamme verkkotapaamiseen ja miten valmistaudumme itse?

11.30 Tilaisuus päättyy

8.6 klo 09-11.30. Työpaja 2.

klo 8.50 Yhteyden avaus
Miten tiimisi tekee lisää ammattimaista ja laaja alaista myyntiä hyödyntäen etä ja hybridikanavaa?
• Verkkotapaamisen tehokeinot myyntiin ja asiakashankintaan tekniikan mahdollisuudet
• Miten ohjaamme etä ja hybriditapaamista materiaalin avulla suusanallisen ja materiaalin yhteispeliä?
• Miten laajennamme myyntiä heti tapaamisen alusta lähtien?
• Miten saamme selville asiakkaan tavoitteen ja tarpeen sekä hoksautan
• ratkaisujen hyötyjä etä ja hybriditapaamisessa?
11.30 Tilaisuus päättyy

14.6 klo 09-11.30. Työpaja 3.

klo 8.50 Yhteyden avaus

Miten hyödynnätte etä ja hybridikanavaa kaupan kotiuttamiseen ja asiakkuuden hoitamiseen?
• Parhaat keinot tiimille kotiuttaa kauppa etä ja hybiridikanavassa
• Miten rakennamme toimivan materiaalin tarjoustapaamiseen
• Miten juoksutamme läpi tarjoustapaamisen vaikuttavasti etänä ja hybridisti.
• Toimivimmat keinot ja esimerkit hoitaa asiakassuhdetta etänä esimerkit eri toimialoilta
• Onnistumisten monistamista ja haasteiden sparrausta

ETÄkoulutus

Aika:
1.6.-14.6.2023

Jäsenetuhinta 690 eur + alv
Normaalihinta 900 eur + alv

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.