Myyntityön suunnittelu ja ajankäytön hallinta (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Myyntityön suunnittelu ja ajankäytön hallinta (1 pv)

10.05.2023, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä Vaisalantie 4, Otaniemi, Espoo 3 toukokuun, 2023 Sampo Korppoo

Myynti , Toiminnan kehittäminen

Kaupan klousaaminen alkaa myyntityön suunnittelusta. Hyvän myyjän tunnistaa siitä, ettei hän tuhlaa aikaansa sellaiseen, mikä ei kasvata myyntitiliä. Oman tekemisen säännöllinen tsekkaus maksaa itsensä nopeasti takaisin. Tämä valmennus antaa käytännönläheiset neuvot oman myyntityön suunnittelun tueksi.

Hyödyt osallistujille
– Tiedostat myyntityön suunnittelun merkityksen oman myyntituloksesi saavuttamisen kannalta
– Saat konkreettisia apuvälineitä oman myynnin suunnittelun tueksi
– Saat toimivia keinoja oman ajankäyttösi suunnittelun tueksi ja opit hallitsemaan kiirettä entistä paremmin
– Pääset jakamaan ajatuksiasi muiden myyjien kanssa, kokeneen valmentajan vetämässä vuorovaikutteisessa workshopissa
– Opit tekemään myyntityötä entistä tehokkaammin

Valmennus sopii yhtä lailla uransa alussa oleville tulevaisuuden lupauksille kuin koke­neem­mille myyntityön konka­reil­le, jotka kaipaavat systematiikkaa ja uutta potkua myyntityöhönsä.

Kouluttaja
Jari Salminen, KTT, kouluttaja, johtamisen ja yritystalouden asiantuntija

KTT Jari Salminen tarjoaa pitkään kokemukseen perustuvaa käytännönläheistä, tutkimustietoon pohjautuvaa valmennusosaamista johtamistyöstä ja monista organisaation toimintaan liittyvistä haasteista, joihin yrittäjänä ja esihenkilönä törmää tuon tuosta. Jari on väitellyt muutoksen johtamisesta ja kirjoittanut johtamisesta yhteensä 18 kirjaa ja lukuisia artikkeleita.

– Jos tarvitsette apua esimiestenne valmentamiseen, hankalien johtamistilanteiden käsittelyyn, asiantuntijapalveluiden arvomyyntiin tai muihin käytännön johtamistyöhön liittyviin valmennustarpeisiinne, Jari on suurella todennäköisyydellä oikea henkilö avuksenne.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet:
– Stra­te­ginen johta­minen ja haas­tavien muutos­ti­lan­teiden hallinta
– Johta­minen ja esimiestyö
– Asiantuntijamyynti
– Johta­mis­vies­tintä
– Yritystalous
– Tiimityö
– Tehokkaat toimin­ta­tavat ja kiireen hallinta
– Muut ihmisten johta­miseen liit­tyvät teemat

08:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

09:00 Suunnittelun merkitys myyntituloksen kannalta
– Suunnitelmallinen ote omaan myyntityöhön
– Omien toimintarutiinien arvioiminen
– Oman kilpailuedun kiteyttäminen

10:15 Tauko

10:30 Myynnin kehittämisen kaava

Harjoitus: Oman myyntityön suunnittelu

12:00 Lounas

13:00 Kiireen kesyttäminen
– Kiireilytesti
– Strateginen suhtautuminen omaan ajankäyttöön
– 5T-malli ajankäytön suunnittelu tueksi

14:15 Kahvi

14:30 Koeteltuja keinoja kiireen taltuttamisen tueksi
– Tehosta työtapojasi ja kaappaa aikaa itsellesi
– Ajankäytön ja toimintaenergian yhteys

15:30 Koulutuspäivä päättyy

Innopoli 3, Otaniemi, Vaisalantie 4, 02130 Espoo
– Voit osallistua myös etänä. Valitse ilmoittautumislomakkeella, osallistutko lähi- vai etäkoulutukseen.

ke 10.5.2023

– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, kevyen aamiaisen, lounaan ja kahvi­tar­joilut.

Kysy ryhmäetuhintaa:
toimisto@ratekoulutus.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.