Näin hyödynnät ChatGPT:tä HR-työssä (2 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Näin hyödynnät ChatGPT:tä HR-työssä (2 h)

28.09.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 13 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Henkilöstöhallinto , HR Human Resources , HR ja henkilöstöhallinto , Johtaminen , Tekoäly

Ota ChatGPT avuksi HR-työhön!

ChatGPT auttaa ihmisten johtamisessa, rekrytoinnissa ja henkilöstön kehittämisessä. Sitä voi käyttää tukena myös työhyvinvoinnin edistämisessä. ChatGPT:n avulla voit tuottaa ideoita, tehdä niistä muunnelmia ja pyytää erilaisia ehdotuksia esim. henkilöstöstrategioihin.

Yhdistämällä ChatGPT:n muihin tekoälyn palveluihin saat valmiin tekstisisällön rinnalle myös monipuolista tietoa ja analytiikkaa. Sisäisessä viestinnässä ChatGPT avustaa sinua viestien luomisessa eri kanaviin, niiden oikolukemisessa ja sisällön parantamisessa, kääntämisessä ja eri tyylilajien käytössä.

Koulutuksessa kuulet useita esimerkkejä ja saat ideoita, miten hyödyntää ChatGPT:tä HR-tehtävissä.

Päivä on suunnattu kaikille HR-ammattilaisille toimialasta riippumatta.

Koulutus etänä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Kouluttaja: Immo Salo, joka on toiminut valmentajana yrityksissä ja yliopistoissa vuodesta 2003 lähtien. Immo on kirjoittanut useita tietokirjoja tekoälystä, big datasta, pilvipalveluista ja analytiikasta. Immo on myös konsultoinut yrityksiä ja organisaatioita jo vuosia tekoälyyn liittyvissä kysymyksissä.

ChatGPT: assistentti HR:n palveluksessasi
Tutustumme käytännön esimerkkien valossa siihen, mihin moderni tekoälyassistentti kykenee ja mihin sitä voi käyttää henkilöstöhallinnon tehtävissä.

Esimerkki: ChatGPT ja rekrytointi
ChatGPT auttaa HR-ammattilaisia saamaan luovuutensa lentoon ja tekee sen tehokkaasti. Keskustelevaan tyyliin se auttaa ensin ideoimaan ja sitten jopa tuottaa valmiita työpaikkailmoituksia, kysymyksiä haastatteluihin ja analysoimaan hakijoiden vastauksia. Käytännön esimerkkien kautta käymme läpi, miten ChatGPT parhaiten osaa auttaa rekrytointiprosessissa ja miten sen tuottamia tuloksia voidaan hyödyntää.

Esimerkki: ChatGPT ja henkilöstön kehittäminen
Henkilöstön kehittämissuunnitelmien ideointi ja sisältöjen hahmottelu eri kanaviin helpottuu ja nopeutuu ChatGPT:n avulla. Erilaiset koulutusmateriaalit, työpajat ja kehityskeskustelut syntyvät käden käänteessä, viestipohjat voi luoda ja niitä käyttää lähes automaattisesti, eikä uusista ideoista ole enää ikinä puutetta.

Työhyvinvoinnin edistäminen ChatGPT:n avulla
Tutustumme siihen, miten ChatGPT:tä voidaan käyttää työhyvinvoinnin edistämisessä, kuten stressinhallinnan, ergonomian ja työyhteisön ilmapiirin parantamisen tukena. Käymme läpi esimerkkejä siitä, miten ChatGPT voi auttaa järjestämään virtuaalisia taukojumppia, tarjoamaan henkilökohtaisia vinkkejä stressinhallintaan ja kokoamaan palautetta työyhteisön ilmapiiristä.

Osaamisen tunnistaminen ja kehittäminen ChatGPT:n avulla
Perehdymme siihen, miten ChatGPT voi auttaa tunnistamaan henkilöstön osaamista ja kehittämistarpeita sekä ehdottamaan sopivia kehitystoimenpiteitä. Käsittelemme esimerkiksi työntekijöiden osaamisprofiilien analysointia, koulutustarpeiden kartoittamista ja urasuunnittelun tukemista.

Sisäisen viestinnän tehostaminen ChatGPT:n avulla
Lopuksi keskitymme siihen, miten ChatGPT voi tehostaa sisäistä viestintää ja parantaa työntekijöiden sitoutumista. Käymme läpi esimerkkejä siitä, miten ChatGPT voi auttaa luomaan selkeämpiä ja tehokkaampia viestintäkanavia, kuten uutiskirjeitä, intranet-artikkeleita ja työpajamateriaaleja. Pohdimme myös, miten ChatGPT voi tukea johtoa ja esimiehiä heidän viestinnässään.

11.00 Koulutus päättyy

ETÄkoulutus

Aika:
28.9.2023

Jäsenetuhinta 410 eur + alv
Normaalihinta 545 eur + alv

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.