Näin johdat hybridityötä (1 pv)
Brik järjestää nyt koulutuksen:

Näin johdat hybridityötä (1 pv)

23.11.2021, Tapah­tu­matalo Bank, Helsinki Unio­ninkatu 20, Helsinki 26 syyskuun, 2021 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen

Koulutuksessa käsittelemme, miten hyvän johtamisen perusteita sovelletaan hybridityöhön eli tilanteeseen, jossa osa työntekijöistä on läsnä työpaikalla ja osa työskentelee osittain tai kokonaan etänä. Saat vastauksia tyypillisimpiin etä- ja hybridijohtamisen haasteisiin sekä tukea omaan johtamistyöhön. Osaat koulutuksen jälkeen huomioida työntekijöiden erilaisia tarpeita ja motivaatiotekijöitä johtamisessasi. Osaat myös kommunikoida tehokkaammin ja toimia hybridityön haastavissa tilanteissa proaktiivisesti ja systemaattisesti.

Hyödyt osallistujalle
– Opit johtamaan hybridityötä sujuvammin
– Opit huomioimaan työntekijöiden erilaiset tarpeet ja motivaatiotekijät ja soveltaa omaa johtamistapaasi niiden mukaan
– Kehität hybridijohtamisessa tarvittavia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja
– Opit rakentamaan työtä tukevia prosesseja ja pelisääntöjä hybridityöhön
– Opit reagoimaan haastaviin tilanteisiin ajoissa ja toimimaan proaktiivisesti
– Saat varmuutta toimia erilaisissa arjen johtamistilanteissa niin lähi- kuin etätyössä
– Opit määrittämään mitä hybridityö tarkoittaa juuri teillä ja miten voit kehittää siitä toimivan työskentelymallin

Koulutus on suun­nattu kaikille esihenkilöille ja tiiminvetäjille.

Kouluttaja:
Yrityskouluttaja Annina Eklund. Annina on tekno­lo­gia­teol­li­suuden ja työp­sy­ko­logian asian­tun­tijana Brikin ammat­ti­tai­toinen yritys­kou­luttaja. Annina on valmis­tunut diplomi-insi­nöö­riksi Aalto-yliopis­tosta, jossa hän opiskeli tekniikan lisäksi työp­sy­ko­logiaa ja johta­mista. Työko­ke­musta Anni­nalla on tekno­lo­gia­teol­li­suuden asian­tun­ti­ja­teh­tä­vistä, projek­ti­työs­ken­te­lystä sekä pitkä­jän­tei­sestä tutkimus- ja kehi­tys­työstä. Anninan tavoit­teena on hyödyntää sekä teknistä järjes­tel­mäl­li­syyttä että ihmis­nä­kö­kulman ymmär­tä­mistä orga­ni­saa­tioiden kehit­tä­mis­työssä.

Annina kouluttaa sekä avoi­missa koulu­tuk­sissa, että tilaus­kou­lu­tuk­sissa ja toteuttaa asiak­kaille räätä­löityjä kehi­tys­pro­jekteja. Lisäksi hän kirjoittaa kirjoja ja blogi­tekstejä sekä seuraa aktii­vi­sesti alan tieteel­listä tutki­musta.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet: kehi­tys­pro­jektit, pereh­dytys, tiimityö, työelä­mä­taidot ja osaa­misen kehit­tä­minen.

Anninaa kiin­nostaa, miten yksi­löiden ja tiimien poten­tiaali voidaan löytää, ja miten siihen voidaan vaikuttaa käytän­nössä johta­misen eri keinoin.

08:30 Ilmoit­tau­tu­minen ja aamiainen

09:00 Mitä hybridijohtaminen on?
– Sopiiko hybridimalli meille?
– Mitä hybridityössä kannattaa erityisesti huomioida johtamisen näkökulmasta?

10:15 Tauko

10:30 Miten hoidan johtamisvastuuni myös hybridityössä?
– Miten viestin tehokkaasti?
– Miten huomioin työntekijöiden yksilölliset tarpeet?

12:00 Lounas

13:00 Hybridityöskentely käytännössä
– Kuinka usein ja miten kommunikoin työntekijöiden kanssa?
– Miten seuraan ja arvioin työn tehokkuutta?
– Miten annan palautetta ja ohjaan työtä?
– Miten pidän hybridipalavereja?

14:15 Tauko

14:30 Toimivan hybridimallin kuvaaminen
– Yhteisten pelisääntöjen rakentaminen
– Hybridityön jatkuva kehittäminen
– Case-työskentelyä

16:00 Koulutuspäivä päättyy

Tapah­tu­matalo Bank, Unio­ninkatu 20, 00130 Helsinki

23.11.2021 klo 09.00-16.00

/hlö + alv 24 %
– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalit, aamiaisen, lounaan ja kahvi­tar­joilut päivän aikana.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.