Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Näin teet suuret kaupat Teamsin avulla (90 min)

Ole moderni huippumyyjä!

Myynnin uusi aikakausi – keinot ja taktiikat. 

Nyt on aika pysähtyä myynnin perusasioiden äärelle.
Tunnistatko sinä työnkuvastasi tilanteet, joissa olisi selkeä lisämyynnin paikka?
– Tilanteet, joissa juuri sinä voisit heittää työrukkaset hetkeksi sivuun ja pistää myyntihousut itsevarmasti jalkaan?
– Tilanteet, joissa asiakkaan kuuntelevat korvat kohdistuvat yksinomaan sinuun?
– Tilanteet, joissa aika pysähtyy ja kohina vaimenee – on vain sinä, asiakas ja tarjoamasi orastava ajatus tai valmis ratkaisu?

Näitä tilanteita on päivässä kymmenittäin – huomaatko sinä niitä?
Asiakas laittaa sinulle kontaktipyynnön, kysyy kysymyksen sähköpostissa tai törmäätte sattumoisin kadulla. Hoidatko nämä rutiinilla vai ajatteletko laajemmin?

Stop myynti – pysähdy myymään!


Kenelle
Myynti ja markkinointi, liiketoiminta ja johto

Oletko sinä se, joka tuet ja teet myyntiä sekä kasvotusten että virtuaalisesti ihan joka päivä organisaatiossasi? Tässä koulutuksessa pysähdymme myymään, sinun työnkuvasi näkökulmasta – juuri tässä ajassa!


Hyödyt
– Opit vaiheistamaan virtuaalisen myyntiprosessin ja rikastuttamaan kohtaamispisteitä matkan varrella.
– Saat haltuusi myynnin uuden aikakauden – vinkit, keinot ja taktiikat.
– Opit tunnistamaan roolisi aktiivisena toimijana tai myynnin tukena. Keskitymme myynnin perustyöhön ja jätämme alan muotitermit muille.

Kalenteri täynnä? Priorisoi! Esteen sattuessa saat tallenteen käyttöösi. Tämä aika sinun kannattaa ottaa itsellesi – juuri nyt!


Kouluttaja Mika D. Rubanovitsch on suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja ja liikkeenjohdon konsultti
Mika D. Rubanovitsch on suomalainen tietokirjailija, yritysvalmentaja ja liikkeenjohdon konsultti.
Johtamisen ja myynnin kehittämisen, kasvattamisen ja valmentamisen kumppani, asiantuntija ja kouluttaja. Ruba on kirjoittanut 11 menestyskirjaa ja on yksi johtamisen ja myynnin johtamisen suosituimmista kouluttajista.

Ruba on Suomen johtava myyntivalmentaja,  menestynein myyntikirjailija ja kokenut webinaarikouluttaja.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– ”Vahvisti omaa näkemystä asiasta.”
– ”Mielestäni koulutus toimi loistavana ajatuksen herättäjänä tulevia asiakaskontakteja ajatellen.”
– ”Silmiä avaava”
– ”Hyviä vinkkejä, miten säästää asiakkaan ja meidän kallisarvoista aikaa tehostamalla tapaamisten sunnitteluaesim ennakkokysymyksillä”
– ”Bueno”
– ”Hyvin ymmärrettävä koulutus, useampi asia, jota voin viedä käytännön työhön.”
– ”Hyvä ja tehokas”
– ”Hyvä muistutus myyntityön järjestelmällisyydestä”
– ”Sain hyviä konkreettisia toimintamalleja, jotka tiimini kanssa otan heti käytäntöön”
– ”Ajatuksia herättävä ja omia ajatusmalleja haastava”
– ”Hyödyllinen”
– ”Sisältö avasi mielestäni hyvin ajattelemaan asiakkaiden omia tarpeita ja aikataulutusta. Tärkeintä ei ole palaverin pituus, vaan relevanttien kontaktien määrä ja vuoropuhelu niiden välillä.
Innostava.”
– ”Hyvä kokonaisuus”
– ”Erittäin hyvä, suosittelen eteenpäin”
– ”Kokonaisuutena hyvä ja innostava”
– ”Hyvä selkeä koulutus, ymmärrettävä puhetapa.”
– ”Todella hyvä ja konkreettinen koulutus.”
– ”Johdonmukainen paketti ja selkeä läpikäynti.”
– ”Koulutus avasi itselle ajatuksia asiakkaan näkökulmasta.”
– ”Koulutus oli lyhyt ja ytimekäs ja antoi sopivan määrän ajateltavaa ja konkreettisia toimintamalleja, jotka on helppo ottaa käyttöön samantien.”
– ”Tämä suosittelu kohta on ihan loistava, mielellään suosittelen Rubaa ja aihe on kovin ajankohtainen.”

Nyt sinulla mahdollisuus kuulla tämän hetken kriittisimmät ja tärkeimmät ydinasiat myynnistä ja myynnin johtamisesta – reilussa tunnissa!


Tämä etäkoulutus toteutetaan Teamsilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana. Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.


Ohjelma

9.45 Yhteyksien ja tekniikan tarkistus

10.00 Koulutus alkaa

1. Perinteinen vs. digitaalinen asiakaskohtaaminen
2. Osto- ja myyntiprosessi
3. Etäneuvottelun eteneminen eli verkkoneuvottelun kulku
4. Liidien kvalifiointi, esikarsinta
5. Valmistautuminen ja vuoropuhelu
6. Agendan käyttö ja ennakkokysymykset sekä aineiston hyödyntäminen ennen laatukohtaamista
7. Tilanne ja tarvekartoituksen ero
8. Faktat ja oikeat kysymykset
9. Päätös etenemisestä
10. Oikeiden päättäjien löytäminen ja vakuuttaminen
11. Sosiaalinen myynti
12. Toimintasuunnitelma

11.30 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka:
Verkkovalmennus 

Ajankohta:
Tiistaina 10.5.2022 klo 10.00 – 11.30 

Osallistumismaksu:
197 euroa 
/ hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali sekä tallenne, joka on koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan osallistujien katsottavissa.

Ryhmäetuhinta:
samasta organisaatiosta kaksi tai useampia osallistujia: 177 euroa / hlö (+ alv 24%).


Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.