Natiivimainonta (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Natiivimainonta (1/2 pv)

07.11.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 18 syyskuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi

Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten?

Natiivimainonta ja vaikuttajamarkkinointi ovat trendikkäitä mainosmuotoja, joilla herätetään kuluttajan ostokiinnostus tehokkaasti ja tuloksellisesti. Avaimet onnistumiseen löytyvät laadukkaasta sisällöstä ja huolella valitusta kohderyhmästä. Koulutuksessa kerromme, miten nostat natiivimainontasi uudelle tasolle ja mistä vaikuttajamarkkinoinnista puhutaan nyt.

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4. kerros, Helsinki

torstai 07.11.2019 08.45-11.30

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.