Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten? (1 pv)
650 euroa /hlö + alv 24 %
07.05.2019, Marketing Finland, Helsinki
650 euroa /hlö + alv 24 %
07.05.2019, Marketing Finland, Helsinki
Natiivimainonta ja vaikuttajamarkkinointi ovat trendikkäitä mainosmuotoja, joilla herätetään kuluttajan ostokiinnostus tehokkaasti ja tuloksellisesti. Avaimet onnistumiseen löytyvät laadukkaasta sisällöstä ja huolella valitusta kohderyhmästä. Koulutuksessa kerromme, miten nostat natiivimainontasi uudelle tasolle ja mistä vaikuttajamarkkinoinnista puhutaan nyt.
Lisäksi koulutuksessa päästään tekemään oma natiivimainontakampanja Readpeakin alustassa. Workshop-osuuteen tarvitset mukaasi tietokoneen, sivustollesi julkaistun artikkelin, jolle haluat toteuttaa kampanjan sekä 2-3 eri kuva- ja otsikkovaihtoehtoa. Kampanjan luomiseksi Readpeak tarjoaa osallistujille alustallaan 50 euron budjetin veloituksetta, tilin luomiseksi tarvitset yrityksenne laskutustiedot (yritystänne ei veloiteta).
Kouluttajat:
Maarit Nykänen vetää OM Natiiviratkaisut -tiimiä ja on pitkänlinjan journalisti, jolta löytyy toimituksellista kokemusta ja näkemystä, joita hän hyödyntää kaupallisissa sisällöissä. Hän on kouluttanut lukuisia mainostajia ja mediatoimistoja natiivimainonnan saloihin viimeisen vuoden aikana.
Vilma Petrelius on OM:n Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija ja hänellä on yli 4 vuoden kokemus natiivimainonnan myynnistä ja tuotantoprosesseista. Hän on mukana kehittämässä vaikuttajamarkkinoinnin kenttää Suomessa ja määrittelemässä alan normeja sekä yhteisiä pelisääntöjä.
Tomas Forsbäck on Readpeakin perustaja.Viimeiset 7 vuotta hän on toiminut natiivimainonnan uranuurtajana Pohjoismaissa ja kouluttanut yli 1000 markkinoijan ammattilaista hyödyntämään natiivimainontaa tehokkaasti omassa markkinoinnissa. Hän toimii aiheessa vierailevana luennoitsijana muun muassa Jyväskylän yliopistolla.
8.45 Aamupala
09.00 Natiivimainonta – puhuttele asiakastasi
Maarit Nykänen, Otavamedian Natiiviratkaisut
– Natiivimainonnan erilaiset muodot ja niiden hyödyntäminen omiin tavoitteisiin
– Laadukkaan sisällön merkitys brändillesi ja asiakkaillesi
– Älä unohda mittaamista! Näin natiivimainontaa mitataan
– Natiivimainonnan tuotantoprosessi ideasta tuloksiin
– Tästä puhutaan vuonna 2019
– Caset
10.10 Tauko
10.20 Vaikuttajamarkkinointi – näin onnistut!
Vilma Petrelius, Otavamedian Natiiviratkaisut
– Lyhyt katsaus vaikuttajamarkkinoinnin kenttään ja kehitykseen
– Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset elementit
– Vaikuttajamarkkinointi osana markkinointistrategiaa
– Yhteistyö, ei mediatila! Vinkkejä onnistuneeseen vaikuttajamarkkinointiin
– Muistilista – kotiinviemisinä checklist
11.30 Lounas
12.30 WORKSHOP: Rakenna toimiva natiivikampanja
Tomas Forsbäck, Readpeak
– Luo sisältönostoja, jotka puhuttelevat oikeaa kohderyhmää
– Valitse sopivat mediat
– Natiivikampanjan rakentaminen Readpeakissa
13.30 Tauko
13.40 WORKSHOP: Tehot irti natiivikampanjasta
Tomas Forsbäck, Readpeak
– Sisällön A-B testaus ja optimointi
– Aseta ja seuraa konversioita
– Kampanjan retargetointi ja tulosten seuranta
Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Ajankohta:
tiistai 07.05.2019 klo 8.45-15.00
Hinta:
650 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Natiivimainontaa ja vaikuttajamarkkinointia – miksi ja miten? (1 pv)
650 euroa /hlö + alv 24 %
07.05.2019, Marketing Finland, Helsinki