Nostetta vuorovaikutustaitoihin ja sujuvuutta viestintään (1 pv)
Suositun koulutuksen uusinta
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Nostetta vuorovaikutustaitoihin ja sujuvuutta viestintään (1 pv)

27.02.2019, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 6 helmikuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Sain uusia ideoita asioiden parantamiseksi." "Ulosanti erittäin hyvä ja kiva päivä kaikkiaan. Tuli ajatuksia paljon." "Päivän parasta antia olivat harjoitukset, mutta tiivis ja käytännönläheinen tietopaketti oli muutenkin." "Hyvä. Olen tyytyväinen. Erilaiset ihmiset kurssilla olivat yllättäen päivän suola." "Vaikea opetella sitä ei-sanaa. Joillekin se on ensimmäinen. Hyvää oppia tuli meille molemmille, se miten se sanotaan."

Lisää vaikuttavuutta ja sujuvuutta omiin vuorovaikutustaitoihin

Tuntuuko sinusta

• ettet aina saa viestiäsi aina perille?
    • ettet tule kuulluksi ja ymmärretyksi?
    • että ideoiden ja ajatusten myyminen muille on haasteellista?
    • että kaipaat eväitä haasteellisten vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen?
    • että et aina tiedä, miten hoitaa jokin vuorovaikutustilanne?

Tässä valmennuksessa panostetaan siihen, että oppi siirtyy osaamiseksi. Saat selkeitä työkaluja erilaisten vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen, jotka on helppoa ottaa heti arjessa käyttöön.

Päivä on käytännönläheinen työpaja, jossa on lyhyitä alustuksia ja paljon erilaisia harjoituksia, kokeiluja ja käytännön testauksia niin yksin, pareittain kuin pienryhmissä.

Päivän viitekehys on NLP ja ratkaisukeskeisyys, joiden avulla päästään kysymyksestä Miksi näin kävi? kysymykseen Miten tästä eteenpäin?

Kenelle

Tiimin vetäjille, projektin vetäjille, muille esimiehille, asiantuntijoille ja tutkijoille, jotka haluavat kehittää vuorovaikutustaitojaan niin kollegoidensa, muiden avainhenkilöiden kuin esimiestensä kanssa.

Kouluttaja

Valmentajana toimii yritys- ja muutosvalmentaja, NLP Trainer ja Social Panorama Consultant Erica Selin, SelinSelin®. Hän on kokenut, pitkän linjan valmentaja, joka on perehtynyt NLP:n keinoihin sekä ratkaisukeskeiseen ja arvostavaan vuorovaikutukseen.

Erica on sparrannut ja valmentanut monen alan johtajia, esimiehiä, tiimin vetäjiä ja avainhenkilöitä eri puolella Suomea. Hän on kirjoittanut ja julkaissut useita kirjoja ja äänikirjoja esimiehille ja myyjille sekä muille asiakastyötä tekeville, joiden henkilökohtaiset vuorovaikutustaidot ovat keskeisessä asemassa.

Kouluttajana Erica on uskottava, hauska ja erittäin innostava. Päivä Erican valmennettavana ei mene hukkaan, saat mukaasi arjen työkaluja, tietoa ja hyvää mieltä jaettavaksi eteenpäinkin.

08.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

09.00 Koulutus alkaa

I Hyvän ja sujuvan vuorovaikutuksen lähtökohdat

Mistä on hyvä vuorovaikutus tehty?

• NLP:n perusoletukset vuorovaikutuksen perustana

Minä Vuorovaikuttajana Oy

• Onko Minä Oy kunnossa? Mitä siihen tarvitaan?

Minä ja muut vuorovaikutustilanteessa

• Miten voin tunnistaa ja hyödyntää ihmisten erilaisuutta käytännön vuorovaikutustilanteissa?

Vaikuta ja vaikutu, vakuuta ja vakuutu!

• Miten löytää niin omat kuin muiden keskeiset vaikuttimet päätöksenteossa?

11.30 -12.15 Lounas

II Hyvä ja sujuva vuorovaikutus käytännössä

Hyvä vuorovaikutus on taitolaji ja mestari harjoittelee paljon!

• Ei se, mitä sanotaan, vaan se, miten se kulloinkin sanotaan!
    • Minä, mieli ja kieli viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa

Hyvä vuorovaikutus on erilaisten tilanteiden hallintaa

• Miten saada oma idea myytyä muille?
    • ”Mitä ihmettä mä nyt teen?” – haasteellisten tilanteiden hoitaminen

14.00 Iltapäiväkahvit

Arvostava vuorovaikutus käytännössä

• Miten kohdata kollega tai esimies käytännössä?
    • Jokainen omassa työssään, mitä kannattaa huomioida?

Yhteenveto, loppukeskustelu ja vihjeitä jatkoon

16.00 Valmennuspäivä päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 27.2.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.