Nousevat alat ja sortuvat liiketoiminnat -seminaari (1/2 pv)
Sovelto järjestää nyt koulutuksen:

Nousevat alat ja sortuvat liiketoiminnat -seminaari (1/2 pv)

24.05.2018, Messukeskus, Helsinki Messuaukio 1, Helsinki 15 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Tulevaisuuden liiketoiminta, ammatit ja osaaminen

Tule kuulemaan mitkä toimialat ovat investointien arvoisia ja mihin ei missään nimessä kannata sijoittaa.

Mitkä ovat tulevaisuuden timantit ja miinat? Mitä uudet alat edellyttävät osaamiselta? Miten sinä navigoit eteenpäin? Ilmoittaudu mukaan huippukohtaamiseen ja verkostoidu!

Suomen johtaviin tulevaisuudentutkijoihin kuuluva Risto Linturi kertoo mm.
– Mihin toimialoihin kannattaa panostaa ja mitä investointeja tulee varoa?
– Esimerkkejä uppoavilta toimialoilta. Korvautuuko oma toimialasi jollain muulla?
– Mitä osaamista tarvitsemme tulevaisuudessa. Mihin kannattaa panostaa heti?

Muina puhujina Senior Adviser Bo Harald, johtaja Laura Juvonen, Teknologiateollisuus, toimitusjohtaja Mikael Jungner, Kreab Oy, Senior Advisor & Co-Founder Marjaana Toiminen, MindMill Network, sekä Customer Executive Marika Kotola, Sovelto Oyj.

Tapahtuman juontaa ja keskustelua moderoi media-alan vaikuttaja ja hallitusammattilainen Heikki Lehmusto, Senior partner, Boardman Oy.

Tapahtuman puhujat
Risto Linturi
, R. Linturi Oyj, Tulevaisuudentutkija

Bo Harald, Senior Advisor

Laura Juvonen, johtaja, kasvu ja uudistuminen, Teknologiateollisuus ry

Mikael Jungner, toimitusjohtaja, Kreab Oy

Marjaana Toiminen, Senior Advisor, Co-Founder MindMill Network

Heikki Lehmusto, Senior partner, Boardman

Marika Kotola, Customer Executive, Sovelto Oyj

08.30-09.00 Rekisteröityminen
Verkostoitumista ja aamupalaa

09.00 Tervetuloa: Toimialamurroksen aikaisemmat vaikutukset suomalaiseen liike-elämään, Heikki Lehmusto, Senior partner, Boardman

09.15 Sortuvat liiketoiminnat: Investoinnit seis!
Nousevat uudet alat: Mitä uudet alat vaativat osaamiselta?
Uudet ammatit: Suurimmat nousevat osaamisvajeet
Risto Linturi, R. Linturi Oyj

10.00 Case: Suomi – pankkipalveluiden muutosten tiennäyttäjä, Bo Harald, Senior Advisor

10.20 TAUKO: Tekoälytaidetta, Futubot -tulevaisuusvalmentaja sekä mahdollisuus tutustua virtuaalityön sovelluksiin ja työkaluihin

10.40 Future CV: Askeleet kohti tulevaa potentiaaliasi, Marika Kotola, Customer Executive, Sovelto Oyj

10.50 Välähdyksiä tulevaisuudesta: Kymmenen teesiä uuden työn syntymisestä, yritysten muutoksesta ja yksilön mahdollisuuksista työn murroksessa, Marjaana Toiminen, Senior Advisor, Co-Founder MindMill Network

11.10 Näkökulma: 9 ratkaisua Suomelle – Teknologiateollisuuden koulutus ja osaaminen -linjaus 2018, Laura Juvonen, johtaja, kasvu ja uudistuminen, Teknologiateollisuus ry

11.30 Älä jää tuleen makaamaan: Yksilön kokemus murroksessa, toimitusjohtaja Mikael Jungner, Kreab Oy

11.50 Yhteenveto: Heikki Lehmusto, Senior partner, Boardman Oy

12.00 Kiitos osallistumisestasi – hyvää matkaa kohti muutosta!

Messukeskus, Kokoustamo, tila 103
Messuaukio 1

24.05.2018 klo 09:00-12:00

euroa /hlö + alv 24 %.

Ryhmäalennus
25 % ryhmäalennus 3 ilmoittautumista samasta organisaatiosta. Muiden organisaation osallistujien nimet tulee ilmoittaa ilmoittautumislomakkeella.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.