Office 365 tiimityössä (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Office 365 tiimityössä (1 pv)

11.09.2018, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 4 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä

Koulutuspäivän aikana opit, mitä tiimien työtä tukevia työkaluja Office 365 -alustassa on. Opit myös, mihin käyttötarkoituksiin ne sopivat parhaiten. Koulutuksen jälkeen sinulla on eväät suunnitella omalla työpaikallasi, mitä uusia O365-työkaluja kannattaa lanseerata tiimien ja projektien käyttöön.

Kohderyhmä
Olemme suunnitelleet koulutuksen sinulle, jonka tehtävänä on jalkauttaa Office 365 työpaikallesi tai edistää sen nykyistä käyttöä. Voit olla esimerkiksi intranet-vastaava, järjestelmäasiantuntija, projektipäällikkö tai O365-tukihenkilö.

Esitiedot
Saat parhaan hyödyn koulutuksesta kun sinulla on Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustiedot. Office-tuoteperheen tuntemus on eduksi opiskeltavien asioiden omaksumisessa.

Käymme kurssipäivän aikana läpi käytännönläheisesti seuraavat tiimityötä tukevat työkalut:

– Modernit työtilat
– Teams
– Groups
– Yammer
– Skype for business
– Delve
– Planner
– One Drive for business

Office 365 tiimityössä -koulutuksen sisältö

Johdanto
– Tiimityökalujen roolit
– Ryhmät (Groups)

– Sharepointin rakenne
– Modernit työtilat
– Dokumentit O365:ssä eri paikoissa, esim. työtilat ja OneDrive for Business
– Harjoitus: oman työpaikan työtilojen käytön suunnittelu

Viestintätyökalut
– Viestintätyökalujen kokonaisuus
– Teams
– Yammer
– Outlook sähköposti
– Skype for business
– Harjoitus: oman työpaikan viestintätyökalujen käytön suunnittelu tiimeille ja projekteille

Tehtävät ja haku
– Tehtävät: Planner, Työtilan tehtävät
– Haku: Delve ja SharePoint-haku

Koulutuspaikka
Tieturi Oy
Mannerheimintie 15
Helsinki

Aika
11.09.2018 klo 09.00 – 16.00. Aamukahvia on tarjolla klo 8.30 alkaen.

790 eur (+ alv 24 %)

Peruutusehdot

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.