OKR -strategiamalli käytännönläheisesti (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

OKR -strategiamalli käytännönläheisesti (3 h)

01.02.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 20 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Huippuunsa hiottu tavoitejohtamismalli Objectives and Key Results – OKR tuo ratkaisun johdon ikuiseen ongelmaan: Kuinka ylätason strategia muutetaan käytännön tekemiseksi arjessa ja organisaation jokaisella tasolla.

Tässä tilaisuudessa kuulet OKR-mallin sisällön tärkeimmät ydinkohdat ja käyttöönoton onnistumisen edellytykset.

Objectives and Key Results on tavoitejohtamismalli, jolla ylätason strategia siirtyy käytännön tekemiseksi organisaation jokaisella tasolla. Se on täysin ylivoimainen työkalu, kun haluat
– nopeuttaa tavoitteiden saavuttamista ja oppimista
– yhdensuuntaistaa organisaation toimintaa
– tarkentaa fokusta sekä luoda selkeyttä ja tehokkuutta.

OKR:t on tehnyt kuuluisaksi Google, mutta mallin ovat ottaneet käyttöönsä lukuisat yritykset niin maailmalla kuin Suomessakin. Moni organisaatio on yltänyt huikeaan menestykseen toimivan tavoitejohtamisen avulla. Tilaisuudessa kuullaan käytännön esimerkkejä eri organisaatioista.

OKR-malli on erittäin yksinkertainen – helppo ymmärtää ja opettaa, toisinaan vaikea ottaa käyttöön. Tässä tilaisuudessa avataan myös mallin onnistunutta käyttöönottoa.

Hyödyt

Tämä OKR-tilaisuus sopii hallituksille, toimitusjohtajille, johtoryhmille, muutosjohtajille, soihdunkantajille ja kaikille, jotka miettivät OKR-mallin käyttöä tai hakevat tukea jo olemassa olevaan muutosprosessiin.

Kouluttajat:
Henri Sora
, toimitusjohtaja, Labrox Oy
Henri Sora toimii tällä hetkellä OEM-laitevalmistajan Labroxin toimitusjohtajana. Henri on työskennellyt ICT-ympäristössä yli 20 vuotta, ja hänen johtajaroolinsa on kasvanut Ambientia Oy:n kasvutarinan myötä. Aluksi ohjelmoijana työskennelleestä Henristä tuli ensin Ambientian teknologiajohtaja ja sen jälkeen yhtiön operatiivinen johtaja ennen siirtymistään Labroxille.

Yritysten, ihmisten ja itsensä jatkuvan kehittämisen seurauksena Henrillä on erinomaiset tiedot monista teknologiaan, ohjelmistokehitykseen, tiimeihin, liiketoimintaan ja johtamiseen liittyvistä asioista. Hän työskentelee päivittäin OKR-järjestelmien parissa, yhteensä kolmessa eri yhtiössä. Jokaisessa niistä järjestelmän käyttöönotolla on saatu positiivisia vaikutuksia koko yhtiön toimintaan. Tästä syystä OKR:t ovat keskeinen osa Henrin suosittelemia johtamismenetelmiä ja tärkeä kiinnostuksen kohde sekä puhumisen aihe.

Lauri Siljamäki, COO, Tangible Growth Oy

OKR-strategiamalli käytännönläheisesti

8.50 Yhteyden avaus

9.00 Strategia arkeen – OKR-tavoitejohtamismallin esittely

10.15 tauko

– OKR strategiamallin käyttöönotto
– Käytännön esimerkkejä

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

1.2.2024, klo 9.00-12.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.