Oman datan hyödyntäminen ChatGPT:ssä (2 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Oman datan hyödyntäminen ChatGPT:ssä (2 h)

13.12.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 7 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa kuulet, miten yritys voi hyödyntää omaa dataansa OpenAI:n GPT-4 -kielimallin avulla sekä laajemmin luovan tekoälyn palveluissa. Koulutuksessa käydään läpi, miten oman datan lataus tietokannasta onnistuu ChatGPT-palveluun ”Advanced Data Analysis”, ”Vision” ja laajemmin eri laajennosten avulla (”Plugins”) sekä suoraan GPT-4 API:n kautta, ja miten dataa voi analysoida ja hyödyntää GPT-4:n avulla. Koulutuksessa käsitellään myös omien dokumenttivarastojen hyödyntämistä.

Koulutuksessa käydään läpi datan hyödyntämistä esimerkkien kautta, mutta koulutuksen aikana ei tuoteta yhteisesti omaa sovellusta. Koulutukseen osallistuaksesi ohjelmointiosaamista ei tarvita.

Hyödyt
Koulutuksen jälkeen tiedät, miten yritys voi hyödyntää omaa dataansa OpenAI:n GPT-4 -kielimallin avulla sekä laajemmin luovan tekoälyn palveluissa.

Asiantuntijat ja päättäjät, jotka haluavat ymmärtää, miten omaa dataa voi luovan tekoälyn yhteydessä käyttää, mitä se maksaa, miten se tapahtuu, mihin se pystyy ja mihin se ei vielä pysty.

Kouluttaja:
Immo Salo
, toimitusjohtaja, Bonairo Oy
Immo Salolla on yli 20 vuoden kokemus koulutusten pitämisestä yrityksille ja yliopistoille digitalisaatioon liittyvistä aiheista. Salo on kirjoittanut myös neljä tietokirjaa liittyen tekoälyyn, big dataan, pilvipalveluihin ja analytiikkaan. ChatGPT-koulutuksia Salo on ollut pitämässä Suomessa ja Ruotsissa yhteistyökumppaneiden kautta erinomaisin palauttein. Lisäksi hän on ollut sarjayrittäjänä vuodesta 2006 ja toimii tällä hetkellä luovaan tekoälyyn erikoistuneen Bonairo Oy:n toimitusjohtajana.

8.45 Yhteyden avaus

9.00 Oman datan lataaminen ja analysointi ChatGPT:ssä

Oman datan lataaminen tietokannasta ja hyödyntäminen GPT-4 API:n yhteydessä

Omien dokumenttivarastojen hyödyntäminen GPT-4:n kanssa

Omien kieli- ja muiden luovan tekoälyn mallien luominen (GPT-4 Fine-tuning, Image models (Leonardo AI, Runaway))

11.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

13.12.2023, klo 9.00-11.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.