Oman median tuomat mahdollisuudet mainostajalle (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Oman median tuomat mahdollisuudet mainostajalle (1/2 pv)

15.01.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 4 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Omasta mediasta on tullut yksi yritysten tärkeimmistä palvelukanavista. Myös Mainostajien Liiton kysely osoitti, että mainostajien panostukset ovat siirtymässä ostetusta mediasta omaan mediaan. Kun yrityksen omaa mediaa johdetaan suunnitelmallisesti yrityksen strategiasta, brändikokemuksesta tulee yhtenäinen kaikissa asiakkaan kohtaamispisteissä ja sisällöt alkavat työskennellä yrityksen liiketoiminnallisten tavoitteiden eteen.

Tule kuulemaan, miten oma, ostettu ja ansaittu media saadaan toimimaan yhdessä markkinointiviestinnän tavoitteiden saavuttamiseksi. Samalla saat myös selkoa termiviidakkoon: Mitä eroa on omalla medialla, natiivimainonnalla, inbound-markkinoinnilla ja sisältömarkkinoinnilla – vai onko mitään.

Kouluttaja:
Risto Laine
, myyntijohtaja, Otavamedia OMA

Taina Aittasalo, markkinointipäällikkö, Paulig Professional

Ohjelma:
– Mikä on omaa mediaa?
– Mitä hyötyä on omasta mediasta markkinointiviestinnän tavoitteiden saavuttamiseksi?
– Miten rakennetaan oma media?
– Esimerkkejä oman median käytöstä Suomesta ja maailmalta.

– Case Paulig Barista: Media, jolla oma paahtimo.
– Miten Paulig Professional rakensi oman median liiketoiminnan tueksi?

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16
Helsinki

15.01.2019 klo 8.45-11.00

165
euroa /hlö + alv 24 %. Jäsenhinta: 125 euroa /hlö + alv 24 %. Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelma ja aamukahvitarjoilu.

Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.