OneNote-tehostartti -tietoisku (60 min)
Uutta! Opi hallitsemaan omia ja tiimin muistiinpanoja kätevästi
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

OneNote-tehostartti -tietoisku (60 min)

27.05.2021, Webinaari , Webinaari 18 toukokuun, 2021 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

• "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

• "Erittäin selkeä, hyvä tempo."

• "Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

Hallitse omia ja tiimin muistiinpanoja OneNotella!

Webinaarin kesto 60 min.

– Oletko kuullut OneNotesta tai kokeillut OneNotea, mutta sen hyödyntäminen on jäänyt epäselväksi?
    – Rasitatko turhaan muistiasi säilyttämällä siellä asioita, jotka voisit kirjata OneNoteen?
    – Osaatko hyödyntää OneNotea Teamsin sisällä kokousmuistiinpanoissa?

Hyöty osallistujalle

Tässä käytännönläheisessä webinaarikoulutuksessa opit hyödyntämään OneNotea sekä omien että tiimin muistiinpanojen hallinnoinnissa ja etsimään niitä helposti. Koulutuksessa otetaan huomioon myös mobiilikäyttö.

Kenelle

Tämä webinaarikoulutus sopii hyvin henkilöille, jotka haluavat hallinnoida erilaisia muistiinpanoja sekä muisti- ja tehtävälistoja keskitetysti ja tehokkaasti.

Kouluttaja

Petri Manu, Office-ohjelmien asiantuntija

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut viisi kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Petri kertoo:
    ”Muutamakin webinaarissa esitetty vinkki tekee sinut tutkitusti tehokkaammaksi ja onnellisemmaksi – mikäli noudatat oppeja.”

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”
    – ”Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”
    – ”Erittäin selkeä, hyvä tempo.”
    – ”Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu.”

13:45 Yhteyksien testaus

14:00 Tervetuloa webinaariin!

– OneNoten perusperiaate
    – Tekstin lisääminen
    – Osien ja sivujen hyödyntäminen
    – Kuvien, linkkien ja multimedian lisääminen
    – Tunnisteiden hyödyntäminen ja haku-toiminto
    – OneNote-Outlook-yhteys
    – Uuden muistikirjan luominen ja jakaminen
    – Ryhmätyöskentely
    – OneNote-muistikirjan lisääminen Teams-tiimiin
    – OneNote puhelimessa

Aikaa kysymyksille

15:00 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?
    Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

27.5.2021 klo 14:00 – 15:00
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

97 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.