Onnistu kerralla – YouTube-koulutus yrityksille
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Onnistu kerralla – YouTube-koulutus yrityksille

30.05.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 12 huhtikuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Viime vuosina suurta suosionnousua nauttinut YouTube on kanava, jota ei kannata ohittaa. Suuren käyttäjämäärän ja laajan verkostonsa kautta YouTube tavoittaa lähes kaikki alle 35-vuotiaat suomalaiset. Tämä YouTube-koulutus antaa avaimet tehokkaaseen haltuunottoon erityisesti yrityksen markkinoinnin ja viestinnän tarpeisiin.

Hyöty

Koulutuksessa opit perustamaan ja hallinnoimaan YouTube-kanavaa. Saat neuvoja ja ideoita toimivaan video-sisältöön, videoiden optimointiin ja näkyvyyden lisäämiseen. Käymme läpi käytännön asioita, kuten YouTuben toiminnallisuuksia, mainontaa ja työkaluja sunnitelmalliseen hallintaan. Saat myös neuvoja yhteisön rakentamiseen YouTubessa ja käymme läpi vaikuttajamarkkinointia.

Kenelle

Tämä koulutus on sinulle, joka haluat ottaa haltuun YouTuben yritys- tai asiantuntijakäytössä. Olet YouTubessa vasta-aloittelija ja etsit vinkkejä miten ”videoiden hautausmaa” saadaan osaksi yrityksen viestintää ja markkinointia.

Kouluttaja

Kouluttaja Satu Apukka on Grapevinen myyntijohtaja ja YouTube-sertifioitu asiantuntija. Satu on aikaisemmin työskennellyt tubetähtien kanssa Pohjoismaisessa YouTube-verkostossa – ideoinut ja toteuttanut yhdessä tubettajan ja yrityksien kanssa videosisältöjä. Sadulla on myös YouTube-kanava, jonne tuottaa vapaa-aikanaan omaa videosisältöä.

YouTube-kanavan perusteet ja optimointi

Kanavan nimi, ulkoasu ja tagit
Perusasetukset kuntoon
Videoiden otsikointi ja visuaalinen ilme pikkukuvissa
Sisällöntuotanto ja suunnitelma YouTubessa

Minkälainen videosisältö toimii YouTubessa?
Miten rakennat yhteisön?
Vuosikalenterin hyödyntäminen
Analytiikka osaksi suunnittelua.
Mainonta

Mainosmuodot
Tubettajayhteistyöt

Aikataulu 30.5.2017:
08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.00-12.00 Koulutus
Hinta: 320 € + alv.
Paikka: Grapevinen uudet koulutustilat – Pälkäneentie 19 B, 00530 Helsinki

Tilaisuuden peruutusehdot
Osallistumisen voi perua veloituksetta 7 päivää ennen tapahtumaa. Mikäli osallistuminen perutaan alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 100 % osallistumismaksusta.