Onnistu markkinoinnin automaatiossa (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Onnistu markkinoinnin automaatiossa (1/2 pv)

24.04.2018, Webinaari , Webinaari 18 maaliskuun, 2018 Sampo Korppoo

Viestintä

Webinaarissa käydään läpi markkinoinnin automaation perusteita, aloittamista, tehokasta käyttöä ja tuloksellisuutta.

Tule kuuntelemaan:

– mitä mahdollisuuksia markkinoinnin automaatio tarjoaa?
– mitä markkinoinnin automaation aloittaminen vaatii?
– mitä kannattaa edellyttää työkaluilta?
– millä tavalla automaatioista saadaan parhaat tulokset?

Kenelle:
Koulutus sopii hyvin sekä henkilöille, jotka ovat harkitsemassa markkinoinnin automaation käyttöönottoa tai haluavat saada enemmän irti nykyisestä toteutuksestaan.

Nyt voit osallistua koulutukseemme mistä tahansa.

Live-webinaarin lisäksi osallistujat voivat katsoa videotallenteen myöhemmin uudelleen.

Kouluttaja
Asiantuntijana on Juho Mattila, Business Director, Marketing Automation, Koodiviidakko.

Juho johtaa Koodiviidakolla markkinoinnin automaation liiketoimintaa. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin käytännön toteuttamisesta ja pitkä kokemus markkinoinnin automaatiosta. Hän on tehnyt Pro Gradu -tutkielmansa asiakaskokemuksen johtamisesta markkinoinnin automaation avulla.

Webinaari

24.04.2018 klo 8.45-11.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 155 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.