Onnistu projektin johtamisessa (1 pv)
J-impact järjestää nyt koulutuksen:

Onnistu projektin johtamisessa (1 pv)

23.11.2016, Hotel Haven, Helsinki Unioninkatu 17, Helsinki 22 syyskuun, 2016 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Haluatko oppia johtamaan projektejasi tehokkaasti? Tule mukaan oppimaan miten se onnistuu!

Suuri osa työstä tehdään nykyisin erilaisissa projekteissa ja yhä useammat asiantuntijat ja esimiehet kohtaavat tilanteita, joissa heiltä edellytetään hyviä projektityötaitoja. Monet johtavat projekteja oman työnsä ohessa, vaikkeivät varsinaisia projektipäälliköitä olekaan.

Tarjoamme käytännönläheistä projektivalmennusta, joka ei ole tarkoitettu pelkästään päätoimisille projektipäälliköille, vaan sopii kaikille, jotka haluavat toteuttaa erilaisia kehityshankkeita kunnolla.

Kenelle
Valmennus on tarkoitettu kaikille esimiehille ja asiantuntijoille, jotka haluavat onnistua projektiensa toteutuksessa.

Hyöty osanottajalle
Osallistujat perehdytetään projektityön periaatteisiin ja he oppivat suunnittelemaan ja johtamaan omia projektejaan ammattimaisesti.

Valmentaja
Tommi Lindholm
 on toiminut kansainvälisissä strategisissa, analyyttisissa ja myyntiä tukevissa asiantuntijatehtävissä ICT -teollisuuden, pankkisektorin sekä liikkeenjohdon konsultoinnin parissa. Tommilla on myös kokemusta yrittäjyyden ja innovaatioiden saralta, jossa hän toimi yhteistyössä Vaasa Science Parkin kanssa. Aikaisempina työnantajina ovat toimineet mm. Nokia, Stanton Chase International sekäNordea Oyj.

Osallistujat ovat kommentoineet valmennusta mm. seuraavasti:
”Koulutuksen sisältö ja aihealueet saavat täydet pisteet. Erinomainen kertakaikkiaan! Kiitos mainiosta ja hyödyllisestä koulutuksesta!”

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Tilaisuuden avaus

09:15 Projektityö ja työtavan soveltaminen erilaisissa kehittämishankkeissa
• Projektityön erityispiirteet
• Millaisia hankkeita kannattaa johtaa projekteina?
• Mitä etuja projektimaisella työtavalla voidaan saavuttaa?
• Projektin vetäjän rooli, tehtävät ja vastuut

10:00 Tauko

10.15 Onnistuneen projektin suunnittelu
• Projektin tavoitteiden kiteytys
• Projektin suunnittelu
• Projektin organisointi
• Projektin vaiheistus ja etapit
• Työmäärän arviointi ja resurssisuunnittelu
• Projektin aikatauluttaminen
• Projektin riskien arviointi

12.00 Lounas

13.00 Projektien toteutus
• Start Up
• Tehtävien ja vastuiden jakaminen
• Toimintatavat ja pelisäännöt
• Raportointi ja projektin edistymisen seuranta
• Projektiviestintä
• Projektin riskien hallinta
• Projektin päättäminen

14.30 Tauko

14:45 Projektipäällikkö leaderina
• Mistä projektipäällikön ohjausvoima kumpuaa?
• Vuorovaikutustaidot projektityössä
• Motivointi ja sitouttaminen
• Jämäkkyys ja ristiriitatilanteiden rakentava ratkaiseminen
• Ryhmän jäsenten osaamisen tehokas hyödyntäminen

15:30 Loppukeskustelu

16:00 Tilaisuus päättyy

Hotel Haven, Unioninkatu 17, Helsinki

Aika:
23.11.2016

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24 %, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan sekä kahvitarjoilun. Lisäksi osallistumismaksuun kuuluu Tehosta työtapojasi ja kaappaa aikaa itsellesi -kirja.

Peruutusehdot:
Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50 % osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti. Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.