Opi johtamaan turvallisuutta kohti maailman kärkeä (1 pv)
3T Ratkaisut järjestää nyt koulutuksen:

Opi johtamaan turvallisuutta kohti maailman kärkeä (1 pv)

650 eur /hlö + alv 24 %

18.05.2017, Original Sokos Hotel Vaakuna, Helsinki Asema-Aukio 2, Helsinki 20 maaliskuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työturvallisuus

Monipuolinen turvallisuusjohtamisen koulutuspäivä antaa työkaluja turvallisuuskulttuurin johtamiseen ja kehittämiseen omassa organisaatiossa ja kertoo, millaista on hyvä turvallisuuden johtaminen.

Koulutuspäivän jälkeen osallistuja
• osaa arvioida oman organisaation nykytilaa ja määritellä tarpeelliset askeleet kohti 0 – tapaturmaa
• ymmärtää, että turvallisuuden tulee olla erottamaton osa laadukasta toimintaa
• osaa ottaa paremmin huomioon ihmisen turvallisuuden johtamisessa
• pystyy toteuttamaan itsenäisesti tärkeimpiä turvallisuuskommunikointiin liittyviä turvallisuusaktiviteetteja työpaikallaan

Koulutuksen tavoitteena on lisäksi:
• luoda valmiuksia tuloksekkaan turvallisuusohjelman laatimiseen ja sen tehokkaaseen läpiviemiseen
• lisätä ymmärrystä ja jämäkkyyttä puuttua asioihin

Kohderyhmä:
Linjaesimiehet, tuotantojohto, projektipäälliköt, yrityksen johto

Kouluttajat:
Kouluttajina toimivat johtava asiantuntija, TkT Antti Simola sekä HSEQ-asiantuntija, DI Pieter Jan Bots 3T Ratkaisut Oy:stä.

OHJELMA klo 08:30-16:00 (ilmoittautuminen ja aamukahvi tarjolla klo 08:00 lähtien)

Käsiteltäviä aiheita:
• Mitä hyvä työturvallisuuden ja -terveyden johtaminen on?
• Linjaesimiehen haasteet turvallisuuden johtamisessa
• Työturvallisuuden ja terveyden johtaminen ja tuottavuus; turvallisuuden kehittämisen perushaasteet, hyvän turvallisuusjohtamisen taloudelliset vaikutukset
• Hyvän turvallisuusjohtamisen tunnusmerkit, muutos- ja laatujohtaminen
• Turvallisuuskulttuuri ja sen kehittämisen askeleet; turvallisuuskulttuurin tasot ja johtaminen
• Turvallisuustodellisuuden haltuunotto: kolmitasoinen riskinarviointi, vaaratilanteista ja tapaturmista oppiminen, havainnointi kehittämisen välineenä ja tietojärjestelmät oppimisen tukena
• Johdon haasteet turvallisuuskulttuurin johtamisessa: liikkeellelähtö, henkilöstön sitouttaminen, Turvallisuuden Roadmap-kehityshanke

Tarjoilut:
Aamukahvi + suolainen pala, lounas, iltapäiväkahvi + makea pala

Aika:
Torstai 18.05.2017 klo 8:00-16:00. Ilmoittautumiset viimeistään 9.5.2017

Paikka:
Sokos Hotel Vaakuna, Asema-Aukio 2, Helsinki.
Hotelli sijaitsee aivan Helsingin Rautatieaseman kupeessa. Pysäköinti: https://www.sokoshotels.fi/fi/helsinki/sokos-hotel-vaakuna/pysakointi

Hinta ja ehdot:
650 eur
/hlö + alv 24 %. Koulutukset toimivat myös paketteina. Jos osallistut kahteen tai useampaan 3T Ratkaisut Oy:n koulutukseen, saat yhteissummasta -10 % alennuksen!
Jos yrityksestä osallistuu samaan tapahtumaan enemmän kuin yksi henkilö, myönnetään alennusta 25 % toisesta osallistujasta alkaen. Osallistumismaksu laskutetaan kurssipäivän jälkeen.

Yhteen tilaisuuteen otetaan enintään 15 henkilöä.

Hintaan sisältyy:
1. Ohjelma
2. Aamukahvi, lounas ja iltapäiväkahvi
3. Työturvallisuuden oppi/käsikirja: Laitinen H, Vuorinen M, Simola A (2013): Työturvallisuuden ja -terveyden johtaminen. (411 s.) Tietosanoma.
4. Verkkokurssi (3 kk), sisältäen 3T:n e-opit:
• Työturvallisuuden ja työterveyden johtaminen
• Nolla tapaturmaa
• Turvallisuuskulttuurin kehitysaskeleet
• Eri-ikäisten johtaminen
• Turvallisuustuokio
5. Todistus

Ilmoittautuminen koulutukseen on sitova. Jos osallistuminen perutaan ennen ilmoittautumisajan umpeutumista, peruutus on maksuton. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme puolet koulutuksen hinnasta, ja koko hinnan, jos osallistuja peruuttaa tulonsa alle kolme päivää ennen koulutuksen alkua tai jättää kokonaan saapumatta koulutukseen. Ilmoittautujan tilalle voi ilman lisämaksua nimetä samasta organisaatiosta toisen osallistujan peruutustilanteissa. Peruutuksen tulee tapahtua sähköpostitse koulutuksen assistentille (evita.riipinen@3tratkaisut.fi).